![]() |
|
|
View Poll Results: Mogen de Michelin teams ZONDER penalty nieuwe banden gebruiken tijdens de race | |||
JA ... De competitievervalsing is ondergeschikt aan het veiligheidsargument |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 38.00% |
NEE ... Reglement niet naleven is de gevolgen dragen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
31 | 62.00% |
Voters: 50. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Ze gaan gewoon rijden, ik voel het... $$$ over common sense.
![]() Als er iemand, eender wie op Michelins, de muur inknalt en er iets aan over houdt, dan hoeft F1 voor mij niet meer, 't is inderdaad een klucht. In een andere raceklasse hadden de powers that be gewoon gezegd, starten op "oude" banden met penalty, de nieuwe zijn onveilig, mag niet op gereden worden. Nee, nu gaan we een allegaartje krijgen van mensen die op "oude" banden starten, een paar (Ron "whatever it takes to win" Dennis?) die weer risico's gaan pakken ten koste van veiligheid... 't gaat waat worden... "spanning" van de foute soort: Wie vliegt wanneer van de baan en wie slaagt er in op de baan te blijven? *GOE* bezig... ![]() ![]() Dat de FIA nog maar suggereert van "'t zal wel gaan op die banden, probeer maar" is gewoon ziek. Zijn die mensen totaal een verantwoordelijkheidsgevoel kwijt? Ik zie ze liever niet starten, F1 fan of niet. De sport is risicovol, klopt, maar we moeten ook niet terug naar de jaren '50 gaan. Eigenlijk, hebben de marshalls hier niets op te zeggen? Kunnen zij de beslissingen niet forceren (bv. *niet* op de indy-spec michelins laten starten?)
|
||||
|
||||
Door dit incident krijg ik eens te meer het gevoel dat de fia wil laten zien wie er de touwtjes in handen heeft.
Of hebben ze schrik om veel centjes te mislopen? Dat veiligheid niet op de eerste plaats komt snap ik echt niet, aangezien de circuits steeds moeten evolueren om het veilig te houden. maarja, misschien begrijpen wij als "gewone" mens dat niet hé ![]()
|
|||
|
|||
What's next?
Als de FIA enkel aan centen denkt, wat dan als een circuit voor een of andere reden eens onveilig blijkt, 24u voor de race? Dan gaan ze ook niet de race cancellen... Enerzijds regeltjes om het spel te vertragen, anderzijds niet ingrijpen als er gevaar blijkt. In feite is Monaco al een mooi voorbeeld... Leg morgen eens een "Monaco" door de straten van Borgerhout (niet disrespectvol, ik wijs op het contrast) en roep dat uit tot de F1 van Belgie, 't Zal echt wel doorgaan ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Het hoogtepunt van het jaar in de strijd tussen Jorden en Minardi!
![]() Wie pakt er de laatste podiumplaats?
|
||||
|
||||
Juist live op RTL gehoord dat 9 van de 10 teams akkoord gaan (waaronder Ferrari, wie niet akkoord gaat hebben ze niet gezegd) met een chicane in de banking. De FIA daarentegen had gezegd dat daar geen chicane ligt, dus dat er ook geen komt.
Eventueel zou er wel iets gezegd zijn geweest van de FIA als: "als de chicane er komt, dan telt de wedstrijd niet mee voor het WK en wordt er dus een soort "vriendschappelijke wedstrijd" gereden". Ik denk dat ze in de Formule 1 gewoon met een groot plan bezig zijn om het aantal toeschouwers nog te verhogen. Er leven meer vrouwen dan mannen op deze aardkloot, als ze dus een soap kunnen integreren in een sportwedstrijd ..... ![]()
We do not inherit the Earth from our ancestors, we borrow it from our children. Last edited by Petter-Jån; 19-06-2005 at 18:52. |
|
||||
|
||||
RTL zou gezegd hebben dat er geen punten uitgedeeld worden in Indy, wat gebeurt er hier toch? 18 van de 20 rijders hebben ingestemd met een chicane, behalve de 2 ferrari rijders. Jongens jongens
|
||||
|
||||
Oei, dan denk ik dat ik het omgekeerd verstaan heb.
Ik dacht dat hij zei: "auch Ferrari..."? Maar ik kan mis zijn.
|
||||
|
||||
Lender heeft idd gelijk.
"Ferrari ist das einzige Team das sich dagegen wert" Spannend, spannend!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Uiteindelijk zal er weer een slappe oplossing uitkomen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
schoon mannen die van Ferrari
|
||||
|
||||
Quote:
|
|