![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Een normtijd per klasse zou het allemaal nog erger maken. Ik denk dat de normtijd is ingevoerd omdat het snelheidsverschil tussen de deelnemers te groot is. (daarover hebben we al discussie genoeg gehad en ik wil ze hier niet terug opnieuw beginnen) De kloof tussen de kleine en grote klasses/teams zal je hierdoor niet dichten. Zoals je al zegt kunnen de grote teams kosten besparen maar zullen de kleine teams alles uit de kast moeten halen. Zo wordt de kloof alleen groter. Al bij al een mooi startveld en goede race... rekening houdend met de opmerkingen hiervoor... Oh ja, BTCS heeft duidelijk zijn eigen publiek. Heel wat mensen gezien met petjes die duidelijk BTCS-gerelateerd waren. Met aan de top de VW-Audi club met hun vestjes, hemden, petjes ... "Lets Move"... Ze gaan ook duidelijk op in de prestaties van hun favorieten. Zo waren er meerdere malen duidelijke "yeah"-kreten te horen als de Audi voorbij de Jaguar ging of vice-versa. Laat ze idd maar terugkomen tijdens de Balcarraces. Leuke boel... C U |
|
|||
|
|||
Quote:
In ieder geval: een leuke ervaring gehad en langs deze weg ook Thanks aan het hele team. ![]() Groetjes Bart Van den Broeck Last edited by bart VDB; 19-09-2005 at 12:33. |
|
||||
|
||||
@ Pascal: interessante typo: "Balcarraces?"
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Zoniet, stel je deze vragen maar via dit forum, ik (wij) lezen dit ook wel één keertje (of soms meer) per dag (komisch half uurtje moet er af en toe zijn hé ![]() MVG, Dries De Smet Last edited by Racingworld.be; 20-09-2005 at 16:18. |
|
||||
|
||||
kzat vandaag ff te kijken wat er nog op eurosport komt... moet je dit zien:
Quote:
|
||||
|
||||
Pff was er ook op die zondag in September op Zolder. Ik denk dat ik me in al die jaren dat ik truckracen gaan zien ben in Zolder nog nooit zo bestolen gevoeld als nu.
20 € voor echt wel een driedubbel 0 op ons bord te krijgen. Nog amper 1 hoofdrace voor het truckracen (die dan nog met rood werd onderbroken). En dan de race zelf (spanning was echt ver te zoeken) na 2 ronden lag het veld al in brokken uit elkaar... heb nog welgeteld 1 inhaalmanouvre gezien. De tijden van deur aan deur actie zijn wel lang voorbij in Truckracen.
|
|