![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik kan me vergissen, maar geloof dat de Köln Ahrweiler rally (voor de dikke groep B's van vroeger) daar een (enkele?) etappe(s) heeft.
|
|
||||
|
||||
Klopt, ze doen de Nordschleife dan in omgekeerde richting, volledig of niet weet ik niet.
Er is een onboard DVD uit van Renn.tv van vorig jaar, Walter Rörhl in een zeldzame 911, ken het juiste type niet. Hier vind je enkele kleinere downloads, downloaden via email maar zeker de moeite! http://82.165.26.185/download/download.php Jochie |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Voor Smiley: onze fotootjes van de Speedster @ Zolder
![]() Op donderdag 29.09.05 Op donderdag 11.08.05 Helaas is de kwaliteit een beetje aan de lage kant... ![]() Sportieve groetjes, Insanity |
|
||||
|
||||
amaai k wordt nogal in de watten gelegd in deze thread
![]() ![]() echt fel merci voor de foto's !! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Graag gedaan
![]() Insanity ![]() |
|
||||
|
||||
![]() da ben ik ![]() Die in t midden, grijze jas, zwarte regenbroek Hehe, geweldig ![]() Chans dat het een kleine foto is (foto komt van http://www.nurburgring.de/) Last edited by student; 28-10-2005 at 20:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Op donderdag 29.09.05 Greetings, Infinity_MC ![]() Last edited by Infinity_MC; 29-10-2005 at 07:07. |
|
|||
|
|||
Quote:
En zeuren we niet allemaal, eerst omdat het seizoen zo lang is en dan omdat het voorbij is. ![]() Goed ![]() |
|
||||
|
||||
En wie was er nog tijdens de laatste VLN van het jaar?
Best wel spannend, opdrogend tijdens de trainingen, droge start en terug regen naar het einde van de wedstrijd toe. De Land Porsche legde de basis voor winst door een pitstop van 22 seconden, was wel enkel om 4 wielen te wisselen en te tanken. De Scheid BMW had naar regenbanden gewisseld maar moest dan terug binnen om er toch slicks op te steken. Zonder deze extra pitstop had hij de Zackspeed Viper kunnen kloppen voor de 2e plaats. De dikke Manthey liep al snel in de wedstrijd een klapband op en toen ging er nog iets mis met het nieuwe wiel dus nog een extra pitstop en toen hebben ze er de brui aan gegeven. En wijsheid van de dag : je weet dat het met je race-carriere de verkeerde kant opgaat als je zelf sponsor wordt! ![]() ![]() ![]() Jochie |
|
||||
|
||||
ik heb gezien dat op de schall astra v8 coupé, volker strycek mee reed... jammer genoeg hebben ze het n,iet zo goed gedaan als de vorige race !
volker strycek blijkt wel graag met dtm wagens mee te rijden in de VLN.. wie weet wat we in 2006 krijgen.. in 2de astra v8 coupé zou mooi zijn.. |
|
|||
|
|||
Heet van de naald:
datums 2006 (voorlopig natuurlijk) 18.03: testritten 25.03: Westfahlenfahrt 08.04: 4 Stunden Rennen 22.04: H&R Cup 20.05: Adenauer Trophy 08.07: Dortmunder Rennen 29.07: Grenzland Rheydt 26.08: 6 Stunden Rennen 30.09: Barbarossa Preis 14.10: 250 Meilen 28.10: Münsterlandpokal Alles ca. 4 uren, behalve 26-08 |
|
||||
|
||||
Toevallig (en opzoek naar wat anders) kwam ik bij deze foto's terecht:
De opgave van Manthey? ![]() De bloed mooie Opel ex DTM: ![]() ![]() More >> http://www.automobilsport.com/Galeri...-photos--.html |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
jaja, die staat te koop. Maar ze plannen al lang iets anders, ik heb zelfs geruchten gehoord over Maserati's en Mustangs.
Het zijn uiteraard slechts geruchten |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|