![]() |
|
|
||||
|
||||
Vraagje, wat betekent die "imo"? Ik ben niet mee op vlak van dat soort chattaal, dus graag verduidelijking
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Andere: Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Remeber Leinders is of was ook op zoek naar een zitje maar wil er niet veel geld insteken. Hij heeft al laten zien dat hij goed kan rijden. Heeft trouwens dezelfde manager als ik me niet vergis (Rick Gorne). |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Equipe Verschuur? Tja, Frans geef ik dan wel de bijnaam "in de muur", "plamuur" of te "duur". Dat neemt niet weg dat het qua wagenpark waarschijnlijk het grootste team van Europa is. Geloof dat ie vorig jaar dik 30 wagens had rondrijden in de diverse klassen. Prijs/kwaliteit verhouding zal dan wel in orde zijn. Megan Cup 2005? Met coureurs als Verschuur, Van Splunteren en Ten Brinke krijg je geen goede indicatie wat het team daadwerkelijk kan. Gezien het deelnemersveld moet Van Lagen altijd in de top 5 staan. Dus als Japie dit weekend geen top 5 weet te halen dan kunnen we het zoeken bij het team...........er vanuitgaande dat Japie zijn werk naar beoren doet ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De allereerste plaatjes direct na z'n pole: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Van Lagen meester
Jaap Van Lagen houdt van de Mégane Trophy dat is duidelijk. Hij onderstreepte dit nogmaals door de eerste wedstrijd van het seizoen te winnen. De piloot van Equipe Verschuur haalde het voor Jean-Phillipe Dayraut (Epsilon Euskadi) en Ludovic Badey (TDS). Vierde en eerste junior werd Matthieu Lahaye (Tech 1 Racing) Voor het eerst dit weekend regende het en dit tijdens de opwarmronde. Van Lagen vertrok van pole met naast het Ludovic Badey. Dayraut en Lahaye volgde kort daarop met Ferrara en Kirkpatrick net achter het Franse duo. Al in de eerste bocht ging het mis. Verschillende piloten zagen hun race al voorbij na een uitstap in de grindbak. James Kirkpatrick (Epsilon Euskadi), Pedro Petiz (Iris Racing) en Jeroen Reijntens (Equipe Verschuur) waren de eerste slachtoffers. Jean-Philippe Dayraut nam de leiding voor Jaap Van Lagen, Luigi Ferrara, Ludovic Badey Matthieu Lahaye en Ralf Meichtry. De safety car kwam buiten nog tijdens de eerste ronde als gevolg van de crash van Petiz. Van Lagen zette zich onmiddellijk in de slipstream van Dayraut. In de 7de ronde vond van Lagen een opening om vervolgens de leiding te nemen. Hij zou die niet meer afstaan. César Campaniço (Racing for Belgium) moest opgeven terwijl Sébastien Dhouailly (Team Lompech) zijn achtste plaats wist vast te houden. Badey kwam nog dicht in de buurt van Dayraut. Op een kleine afstand vochtte Luigi Ferrara en Matthieu Lahaye een spannend strijd uit voor de beste Junior. Voor de 7de plek was er een mooi gevecht tussen Ralf Meichtry en Renaud Kuppens. Strijd dus op fronten ! Lahaye nam de maat van Ferrara in de 10de ronde en schoof door naar plaats 4. Jaap Van Lagen won de eerste race voor Dayraut en Badey. Renaud Kuppens werd na een mooie start knap 6de en beste Belg. Lahaye werd beste Junior voor Ferrara en Dhouailly. Jaap Van Lagen : « Ik ben erg tevreden dat ik de pole-positie in een overwinning heb kunnen omzetten. Ik nam een goede start maar had een beetje onderstuur in de 2de bocht en toen kon Dayraut me voorbij. Ik slaagde er echter toch nog in om te leiding te veroveren. Met de snelste ronde in de wedstrijd vertrek ik morgen op pole ! Jean-Philippe Dayraut : « Epsilon Euskadi heeft geweldig werk geleverd sedert we een maand geleden begonnen samen te werken. Ik wist dat het moeilijk ging worden maar ben zeer tevreden met mijn derde plek. Ik hoop beter te doen morgen ! Ludovic Badey : « Vergeet niet dat TDS een volledig nieuw team. Op het podium eindigen is een geweldig resultaat. We hebben goed gewerkt sinds het begin van het weekend. Ons doel is kampioen worden en op het podium eindigen is al een belangrijke stap.»
|
||||
|
||||
ergens een volledig klassement?
hoe zit het met van hooydonck en mollekens, toch wel twee rappe mannen of niet?
|
||||
|
||||
Zal straks wat foto's posten van de startcrash in de eerste linkse, Was ik blij dat ik juist daar stond
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Mollkens was 9de. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Frankrijk boven !
Jean-Phillipe Dayraut won de 2de race van de Eurocup Mégane Trophy. Het werd een franse triomf nadat eerder vandaag Salignon (WSR 3.5) en Groppi (FR 2.0) wisten te winnen. Daarenboven klommen nog eens twee Fransen mee op het podium: Matthieu Lahaye (Tech 1 Racing) en Ludovic Badey (TDS). Tijdens deze eerste meeting van de World Series by Renault 2006 kwamen maar liefst 87 000 mensen opdagen. Polesitter Jaap Van Lagen (Equipe Verschuur) nam de beste start en reed aan de leiding na de eerste ronde. De Nederlander ging voorop voor Jean-Philippe Dayraut (Epsilon Euskadi) en Luigi Ferrara (Oregon Team). In de vernieuwde chicane was er een aanrijding tussen Badey en Ferrara. Het einde van een goede klassering voor Ferrara. Op het einde van de 1ste ronde was er een crash in het peloton met onder meer Mathieu Cheruy (Energy Racing) en Miguel Freitas (Racing for Belgium). Cheruy raakte hierbij zwaar de Mégane van Andreas Mayerl (Sesterheim Racing). Aan de kop van de wedstrijd ging Dayraut voorbij aan Van Lagen vlak voor de safety car buiten kwam als gevolg van de crash van Mayerl. Daarachter Ludovic Badey, Matthieu Lahaye (Tech 1 Racing), James Kirkpatrick (Epsilon Euskadi), Steve Abold (Roma Team Baumgärtner), César Campaniço (Racing for Belgium) en Justin Keen (TP Compétition). Na 5 ronden was de race weer open. Dayraut wist perfect te weerstaan aan Van Lagen, die in een gevecht was met Badey en Lahaye. Lahaye nam de derde plek. In de tweede helft van de top 10 vonden we Campaniço, Jeroen Reintjens (Equipe Verschuur) die voorbij Abold ging. Keen nam de 9de plek van Frédéric Gabillon (Team Lompech Sport). Dayraut bouwde stelselmatig zijn voorsprong uit. Matthieu Lahaye ging even daarna magistraal voorbij aan Jaap Van Lagen. De winnaar van de eerste race viel terug na een ‘drive through penalty’. Het duel tussen Badey en Kirkpatrick ging verder en de achterliggers speelde een beslissende rol. César Campaniço werd zo 5de voor Bernhard Ten Brinke en Jeroen Reintjens. Keen, Abold en Coekelbergs kwamen de top 10 binnen dankzij de opgave van Gabillon. In de laatste ronden zagen we nog een spannende strijd tussen Campaniço en Ten Brinke. De Nederlander ging voorbij aan de Portugees. Ten Brinke ging nog op zoek naar Campaniço maar die weerstond. Companiço wist in de laatste ronde toch nog de 5de plek mee te graaien. Jaap Van Lagen werd nog achtste na een sterke remonte. Massimiliano Fantini (Oregon Team) en Wim Coekelbergs (Racing for Belgium) kwamen voor het eerst in de punten. Bij de Juniors was het Matthieu Lahaye die de beste was voor Luigi Ferrara en Pedro Petiz (Iris Racing) Jean-Philippe Dayraut : « Ik neem sportieve revanche na een foutje gisteren. Ik ben leider in het kampioenschap. Dit is onze doelstelling. » Matthieu Lahaye : « Dit podium is erg bevredigend na onze problemen van Vrijdag. Het waren moeilijke wedstrijdomstandigheden maar het eindigd in schoonheid. » Ludovic Badey : « We hebben nog niet de goede setup voor de auto maar met twee podiums ben ik erg tevreden. » Renaud Kuppens gaf al op in de eerste ronde na mechanische problemen. Kurt gaf ook op in de 1ste ronde na een probleem...
|
||||
|
||||
Dat was toch wel de lachparade van het weekend. Op zaterdag het nodige gestuntel met het formeren van de grid. De heertjes waren het niet eens met bepaalde beslissingen.
Op zondag was het dan weer een crash-festijn. Dat kan ook leuk zijn. Waar ik wel van schrok was het nivo-verschil ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zo, deze wou ik jullie toch alvast niet onthouden: Last edited by Nicki_Mks; 30-04-2006 at 22:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Kijk, zoiets mag je eigenlijk niet zeggen............maar als je baas op het werk in de fout gaat zit de rest van de medewerkers ook te genieten ![]()
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|