![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Update team en carlist:
* Jo - Gunther: Ferrari 575 GTC Giesse * Bram - Kristof: Nissan Skyline R34 JGTC * Pieter - Slim: Chevrolet Corvette C5R * Juha - Huudo: Rallyfoto.be - Huudo.com Mugen NSX Prachtige aanvulling aan het startveld heren! Geen VIper Huudo? G. Last edited by Guido; 09-12-2005 at 23:42. |
|
||||
|
||||
Ik heb even de team omschrijving aangepast.
![]() Geen Viper! Om de kosten wat te drukken zouden we ons willen beperken tot een standaarkit. Eentje die goed past en waar geen conversiesets moeten bijgekocht worden om ze om te bouwen, met alle extra werk van dien. Dus een kosten/tijd analyse gemaakt en tot deze gemeenschappelijke conclusie gekomen. Bovendien is een Viper nog altijd geen Merc, en mij volgende zou wel weer eens een Honda kunnen zijn. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Hehe... enfin... ik vind het sjiek... en ik weet uit ervaring... een NSX is snel op slotgebied... zeeeer laag en lekker breed...
Trouwens jammer van de facilities... ik had nu echt gehoopt dat jullie daar (evt. gezamelijk) een "De Paddock" paddock gemaakt hadden... snif snif... Ik had het graag gezien! Trouwens... spooky... volgende week zie'k julle in levende lijve! G. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik dacht er aan om een Nissan 350Z in te zetten. De Calsonic 2004 lijkt me wel wat. Iemand die me hier in kan volgen? (Ik heb nog geen team-mate).
|
||||
|
||||
Huudo en ik hebben zo'n beetje last van "tijd te kort", dus niks facilities.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Als ik het goed voor heb is dit nu de correcte lijst.
Updadte van team en carlist: * Jo - Gunther: Ferrari 575 GTC Giesse * Bram - Kristof: Nissan Skyline R34 JGTC * Pieter - Slim: Chevrolet Corvette C5R * Juha - Huudo: Rallyfoto.be - Huudo.com Mugen NSX * Dominique - Sennake: Nissan 350Z Calsonic Er zijn vijf van de zeven teams gekend en er is nog geen enkele Porsche ingeschreven...Wat is Fia gt nu zonder Porsches? Verder heb ik via via vernomen dat het laatste team van bij ons (Ben en Koen) met een Vitaphone Saleen S7R aan de start zouden willen komen... maar dit is nog niet bevestigd... Zou Dragonfly de eer van de Stuttgartse paarden hoog houden? G. |
|
||||
|
||||
Ik zal dat deel wel op mij pakken. Zal ofwel met GT3RS ofwel met 993 GT2 starten, moet nog ff kiezen
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Nopez... GT1 is een klasse te hoog en is ouder dan heeft tussen 2001 en 2005 niet mee gereden...
Ben benieuwd... please maak nen GT3RS! G. |
|
||||
|
||||
nog 1 stom vraagske
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Moet geen echte zijn... al vind ik echte liveries persoonlijk altijd leuker... er zijn tegenwoordig zo veel mooie echte liveries te krijgen! Denk maar aan Seikel, Chereau, Freisinger...
G. |
|
||||
|
||||
Quote:
Laten we het concept vrijdag maar eens ten gronde uitdiepen. ![]() |
|
|||
|
|||
Je bent uiteraard compleet vrij om te doen wat je wil hé met die decals... alleen vind ik persoonlijk echte liveries leuker... da's alles hoor!
Misschien ook omdat ik niet echt eigen kleuren heb... We klappen vrijdag wel! Als er nog vragen zijn... waar ik best op voorhand iets van weet... laat het me maar weten hé! Groeten G. |
|
|||
|
|||
Jaja... morgen is't zo ver... ben toch eens benieuwd ze...
Ik breng wat materiaal mee... losse chassis, losse interieurschaaltjes... en een paar lichtsetjes als ik er vanavond kan kopen in Jette... Ik breng natuurlijk ook wat complete wagens mee... Brengen jullie ook een beetje lekkers mee? Gewoon om me eens te doen kwijlen? G. |
|
|||
|
|||
heb ik effe spijt dat ik niet kan komen kijken
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|