![]() |
|
|
||||
|
||||
Prachtig!!!
Nu is het aan mij om de piloot te schilderen op hetzelfde (hoge) niveau... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Zoals beloofd, een update.
De zichtbare delen van de bodemplaat zitten er op. Of het stevig genoeg zal zijn om een eventueel contact te overleven zullen we dan wel merken zeker? Ik waag het er op. Ik denk dat de body nu als klaar mag worden bestempeld. De ruiten ga ik pas inbouwen als ik zeker ben dat het interieur fatsoenlijk past op dat chassis. Idem voor de buitenspiegels. Meer nieuws daarover ten gepaste tijde.
|
|||
|
|||
Het ziet er allemaal echt gelikt uit! Het is een prachtige body geworden!
Ik zie ook dat het 'glas' ook over de lichtblokken zit! Ben benieuwd om te zien wat de lichtopbrengst van de voorlichten zal zijn! volgens mij gaat m'n garage verlicht zijn met die lichtspiegels! Wat de ruiten betreft heb je groot gelijk. Je kan makkelijker je interieur inpassen zo hé! Het wordt tijd dat de body eens een chassis van dichtbij ziet hé! We zouden beter eens een datum afspreken. G. |
|
||||
|
||||
die datum hangt natuurlijk een beetje af van de progressie van onze "concullega's". Hoe zit het jongens? Wat goed nieuws hebben jullie te melden?
|
||||
|
||||
Die info kan ik u niet geven.
![]() (omdat ik het zelf ook niet weet ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
ik maak me alleszins niet meer druk en zeker geen zorgen ivm het project. Gene stress en we zien wel. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgende horde : schilderen van het gezicht... Wordt vervolgd... |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Je gaat dan niet mogen verwonderd zijn als de wagen es in de vangrails vliegt of niet goed presteert hé
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik begin serieus medelijden te krijgen met die piloot,hij mag dan van geluk spreken dat het stuur niet in het midden van die cockpit staat
![]() Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
|||
|
|||
Mooi paswerk! Ben benieuwd hoe je hem "aankleed" sennake!
*bijleermodus aan* De resin ziet er zo donker uit. Met wat is de piloot behandeld? Is dat al een grondlaag? Het ziet er Resin uit met een doorzichtig laagje. G. Last edited by MFahrer; 08-02-2006 at 08:42. |
|
||||
|
||||
Maken jullie deze er ook bij?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() We laten ze gewoon overvliegen, da's al ![]()
|
|