![]() |
|
|
||||
|
||||
T was maar een voorstel hé
![]() ff wat info ingewonnen: Een dag in de week betaal je 2200€ Eventueel ziekenwagen en 2 verzorgers + 420€ Best ook takelwagen voorzien. Alle prijzen excl BTW... Recupereerbaar als je een BTW nummer voorleggen kan natuurlijk. Van waar zou je me kennen Joeri?... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Een ganse dag vrij driften zoals in Venray is idd de max, maar ik vind die wedstrijden ook wel leuk en de sfeer die er hangt. Ik vind wel da gij moe blijven deelnemen aan wedstrijden, ge drift zo die top16 binnen ![]() Ben trouwens van plan om eens te gaan driften in UK en misschien in Noorwegen, hangt af van het prijskaartje, maar moesten er nog geïntresseerden zijn, dan kunnen we in groep gaan. |
|
||||
|
||||
@ neoke amai,zo duur is da niet !! zien ik wel zitten
![]() moeten we is op tafel smijten,of hebben we het er nu op gesmeten ? ![]() @jeroen: op en afritten kosten me meer dan een dagje circuit ,en dan heb je de sfeer nog nie mee,tenzij je die blauwkes leuk vindt? ![]() @MDRIFTPOWER:dagje circuit afhuren is da nieks voor ons ? ![]() ![]() zou wel leuk zijn,denk da jo wel genoeg drifters tot daar zou krijgen! we horen het wel nog,hoop niet in de vergeet hoek |
|
||||
|
||||
Ik zie da ook wel zitten, moeten alleen opletten da we Skylimits of driftschool nie tegen de schenen schoppen + gaan ze dan wel allemaal afkomen?
Jo heeft daar al eens een nare ervaring mee gehad |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Peter,
Zorg dat uw beestje vlug gemaakt is. |
|
||||
|
||||
Wat jullie zoeken , vinden jullie .
Poepsimpel : Eran goes Croix . Woensdag 12 juli . Gedeelde timing . Gewoon en driften . Ik wed dat je niet eens de middag haalt . . . Banden en benzine op , volledig voldaan . Zacht prijsje , no risico . Knettergeil driftcircuit . Zoek niet verder . . . Of stuur een pm . Ik ' regel ' namelijk niets meer . Ben dan enkel een ontgoocheling rijker . Heb er al genoeg . ![]() Ooit waren er 30-tal M-Boys . Nu kan je ze tellen op 1 hand . . . Laat staan ze het circuit op krijgen !
|
||||
|
||||
Voila Boys!
Geen reden meer om thuis te blijven... Moest ik nu nog een "Propulsion" vinden, ik zou mee komen oefenen ![]() Maar krijg de Mini niet dwars vrees ik ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat M-Jo niet? Koen, u een 325i aanschaffen. ![]() Vazily. |
|
||||
|
||||
Yep . Dat ben ik .
In de vrije training . @ Neok : thx 4 picture . ![]()
|
||||
|
||||
No probs...
Binnenkort voorstelling van mijn foto-album. Moet eerst nog alles verwerken. Van het driften alleen zit ik met een 300 foto's! |
|
||||
|
||||
thanks jo!!!!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Joeri : Waarom die tomatenkop '
![]() Krijg je géén verlof 12 juli . . .
|
|