![]() |
|
|
||||
|
||||
De anderen te zwak, als je het mij vraagt. En ik ben helemaal geen Maserati-fan...
Bij Aston is het verschil tussen Prodrive en de andere teams nog vrij groot blijkbaar. En bij Corvette is er voor elke race weer een goed-nieuws-show, om dan uiteindelijk toch weer in de problemen te komen. Hopen op beterschap voor de 24 van Spa! |
|
||||
|
||||
Mijn pronostiek is dat Vitaphone te veel vertrouwen gaat hebben en zo te veel gaat aanvallen zodat ze problemen gaan krijgen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
als je vertrouwen hebt, moet je niet aanvallen ![]()
|
||||
|
||||
Vind het allemaal wel meevallen hoor. De Zakspeed en Phoenix wagens doen zeker goed mee vooraan. Het is meer Pirelli wat vies tegenvalt, zowel in GT1 als GT2 doen de Pirelli-geschoeide wagens behoorlijk onder voor hun Michelin broeders.
GT1 is wel een erg duits feestje echter ![]() |
|
|||
|
|||
Rijden de winnende Maseratis niet op Pirelli?
![]() Zakspeed doet het niet slecht met die 70 kg ballast. De kortere vleugel heeft dus het gewenste effect. |
|
||||
|
||||
Zeer leuke persconferentie trouwens gisteren met Bartels/Maserati
Het ging meer over Duitsland - Italie dan over de wedstrijd. Vitaphone komt woensdag naar Spa. Belgian Racing hoogstwaarschijlijk ook.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zakspeed kl*ten ze door na één overwinning hun achtervleugel te verkleinen (en geen klein beetje). Als er nu geen gevolg komt voor de MC12 die wel degelijk net dat beetje beter is -denk ik- dan de Saleen (als ze bijden met hun originele vleugels rijden), dan is het ook in de FIA GT één pot nat... ![]() |
|
||||
|
||||
De groote van de achtervleugels wordt bepaald door de grootte van de cockpit... Die reglementswijziging is vorig jaar doorgevoerd mede met de komst van de MC12. Dat was dan ook voor de Saleen het geval, maar aangezien ze ondermaats presteerden werd hen de grote achtervleugel teruggegeven.
Nu de Saleen weer top is, gaat die regel weer in werking... |
|
||||
|
||||
Maserati te sterk - zou ik niet zeggen als je de race hebt gezien. Maserati was zeer sterk én dat is hun verdienste - hun pitstops waren duidelijk beter dan andere...
Trouwens Bartels raakte de Vertigo in het begin van de race...onsportief.
|
|