![]() |
|
|
||||
|
||||
Pescarolo wint wederom. Creation 2de en RfH 3de. Larbre wint de GT1 voor Alphand en de russen+kox. GPC met o.a. Zonca winnen de GT2.
Toch fijn weer eens een belgische overwinning in de GT1 klasse ![]() |
|
||||
|
||||
is larbre niet frans ?? hoz zit het met de c6r ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
PSI is uitgevallen. Het is toch opvallend dat de C6R in private handen (PSI & GLPK Carsport) niet echt potten kan breken. Goed resultaat voor Nederland (RfH 3e, Kox 3e, Spyker 3e en 5e). Hier is de volledige uitslag per klasse: http://www.lemans-series.com/results...ng/lmsrcla.pdf |
|
||||
|
||||
ja, ik denk wel dat glpk nog net iets verder zit dan psi met de c6r.. bij glpk hebben ze meer pech gehad ! in silverstone reden ze de pole, maar reden ze een slechte race. in brno werde ze eraf getikt en in oschersleben waren ze ook goed bezig tot de gele nie meer mee wou.. (tijdens de 24h zal het goed moeten gemaakt worden !) ik hoop dat ze hem dit jaar nog goed lere kenne, en dan volgend jaar ermee verder doen in fia gt !
tijdens de 24h van spaa zal trouwens blijken wie het snelste is met de c6r, psi of glpk.. |
|
||||
|
||||
Op de Saleen van Oreca is het stuk onder de achtervleugel plots verdwenen ?
|
|
||||
|
||||
Altijd uitkijken met marktkooplui
![]() Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Betreft het klassement, GT1 ziet er tof uit om te volgen! larbre dbr9 20 Menx 550 18 alphand c5-r 17 oreca saleen 15 Met nog twee races te gaan is het een spannende klasse om te volgen! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Jammer dat de Oreca Saleen problemen kreeg...zoniet hadden zij de GT1 klasse gewonnen. Maar het kan er nu alleen maar om spannen in Engeland en Spanje!
En inderdaad, het was leuk om een belg op het hoogste schavotje te zien. Ik vond het alleszins een heel fijn weekend en ik kan al niet wachten voor Donington! ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ze kunnen er alleen maar uit leren. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
beide zijn nu geschorst voor de race in Donnigton
|
|||
|
|||
Quote:
#85 Jeroen BLEEKEMOLEN (NL) / Jonny KANE (GB) #86 Tom CORONEL (NL) / Peter DUMBRECK (GB) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|