|
|
||||
|
||||
Echt knapZo hem ook graag in het echt zien
|
|
||||
|
||||
Ik zal hem volgende keer eens tussen de cervelaats en de bouletten stallen
|
||||
|
||||
Sjieke dinges
|
|||
|
|||
hoe iets eenvoudig zo mooi kan zijn ......
('t zal wel een stofvreterke worden vrees ik, met al dat zwart )
|
||||
|
||||
Niet echt mijn ding maar daarom kan ik hem niet minder bewonderen. Blijkbaar zijn de alclad problemen goed gekomen.
Meebrengen volgende keer ... ik wil dit zien!
|
||||
|
||||
We naderen zo stilaan het einde van dit project. Ik geef jullie nog een laatste update vooraleer hij de volgende keer zal verhuizen naar de afdeling "afgewerkte producten".
Toegevoegd zijn: - de waterleidingen van en naar de radiator, - de krukasbehuizing (ik denk er wel aan om de zwengel door iets deftigers te vervangen), - de voorste beschermplaat, - stuurwiel, - en de zitbanken. Nog te doen: - verlichting, - modderplanken aan de voorkant, en that's it! Live te bezichtigen op de volgende meeting.
|
||||
|
||||
Nog een paar om het af te leren:
|
||||
|
||||
en de plekker hij bouwde verder.
Zeer mooi tot hiertoe. Enige kleine suggestie die ik nog zou willen toevoegen is misschien nog wat dry-brushen hier en daar. De zetels een beetje, het "stuur", de tandwielen hier en daar... Weet niet, moet maar zien, 't kan ook zijn dat het op de foto niet goed zichtbaar is. |
|
||||
|
||||
Kwaliteits bouwer aan het werk
Daar kan ik alleen maar van dromen. Succes met de laatste loodjes. Carl. |
|
||||
|
||||
Heb deze vannacht op een Duitste modelbouwsite zien staan. Hij werd daar oob gebouwd en de kleuren waren ook helemaal anders. Maar het verschil in bouwkunst is groot. Die Duitser kan niet aan je tippen. Nu ja, ervaring doet veel he.
Prachtig alvast, ook al zou ik zoiets nooit bouwen. Ga je de autogeschiedenis nu namaken? Per jaartal een auto...?? Grtzzzz
|
||||
|
||||
Prachtig werk, Dominique! Ik ben benieuwd om hem "in het echt" te zien!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is met mij erg gesteld, maar zo erg gaan we het niet drijven (maar breng mij op geen gedachten)
|
|||
|
|||
prachtig gewoon, heb de foto's denk ik al vijf keer herbekeken
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dan gaat hij Dominique dit jaar ook nog mooie momenten bezorgen, want ze voorspellen dat 2007 nog warmer gaat worden.
|