|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
En over de subaru, zier er zeer goed uit,zelfs dat zilver, die toch enorm moeilijk is. Aleen jammer dat je de spioler niet meer verandert hebt. |
|
|||
|
|||
Prachtige wagen hoor , echt enorm mooi afgewerkt.
Kan geloven dat da geel in decals heel moeilijk was maar ziet er toch heel mooi uit ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Mss wel een tip bij de aankoop. Pas thuisgekomen had ik gezien dat je ook nog een ander setje velgen moest erbij kopen, maar dat had ik niet gedaan. De velgen op de Marlboro-wagen zijn immers anders dan deze van Thiry's wagen. Ik dacht echter vlug aan dit: het zijn simpele 5-spaak velgen, die je bij elke 206 WRC vind, en aangezien ik er zo nog heb liggen kan je makkelijk deze velgen gebruiken Quote:
Heb de spoiler idd niet meer veranderd... Ik durfde eerlijk gezegd niet. Ik heb even geprobeerd, maar dat zat nogal goed vast. Ik had hem immers gemonteerd en daarna alles gespoten. Zo zaten alle gleuven en naden mooi blauw en als ik dat dan weer ging openbreken... Mij valt het eigenlijk niet zo op dat die plaat omgekeerd zit... Nuja
- http://www.wrcplace.be - Last edited by 206WRC-ke; 10-12-2006 at 23:55. |
|
||||
|
||||
T'ziet er goed uit prachtig
Inderdaad de decals rond de deur klinken,daarom dat ik dat geel heb gespoten. wat die zilver strepen betreft die zijn inderdaad niet gemakkelijk om te plaatsen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waneer begin je er aan? |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|