|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog wat tijd gevonden om aan tafel te zitten en hier is waar ik mee buiten kom: De bak is aan de fiets gehangen (of andersom natuurlijk) en ik ben er (denk ik) in geslaagd om een geschikte stance te vinden. Het zonnedakje heb ik ook afgewerkt, mét floschkes, en dat werd al een keertje gedryfit. Zo ziet hij er nu uit:
|
||||
|
||||
Daarna heb ik wat werk gemaakt van het reclamepaneel boven op dat dak. Op de boxart (zie eerste post) kan je zien dat dat onderdeel veel te dik was. Het was meer dan 2 mm, wat op 1/25 een slordige 5 à 6 cm op 1:1 geeft. Dat is niet te doen natuurlijk.
Daarom heb ik een stukje alusheet genomen en de bevestigingen uit alustrip gesneden. Ik heb het eens gedryfit om een indruk van het resultaat te hebben en dat ziet er nu al veel beter uit. Wit spuiten, decal er op en vastzetten dan maar. Tot later!
|
||||
|
||||
Prachtig wat je er van gemaakt hebt
Het moeten niet altijd asfaltvreters zijn die hier gebouwd worden ps; het zijn ferm floshkes die ge aan uw dak hebt hangen
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!! Welke reclame ga je erop zetten? "In DePaddock Toet"? |
|
||||
|
||||
Quote:
Knap Dominique |
|
||||
|
||||
"Het Pici Lici ijsje", knap werk dat je hier laat zien
|
|
||||
|
||||
Prachtig! Ook ne fameuze achterspoiler die je daar gefabriceerd hebt
|
|
||||
|
||||
Picky Licky! tedju toch...
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ge gaat het niet geloven, maar dit project is écht behekst ...
Ik heb weer te maken met die scheuren aan de rugzijde. Dit keet is het niet echt doorgescheurd, zoals de vorige keer, maar de naad is precies "ingevallen". Enfin, op deze twee foto's kan je zien wat ik bedoel ...
|
||||
|
||||
Ik heb echter besloten om hem toch verder af te bouwen.
Het probleem heeft zich pas beginnen vertonen toen een aantal dingen al gemonteerd waren. Het zou te ver leiden om nog eens opnieuw te beginnen. Zodus: hier is een afgewerkte crèmekar. Het zal nooit een prijswinnaar worden, maar ik heb er mij toch wel mee geamuseerd. ik hoop van u hetzelfde. En daar gaat het hem tenslotte om. Meer fotokes in de galerij...
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 10-05-2007 at 20:28. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 12 (0 members and 12 guests) | |
|
|