|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mooie foto's Guy. Ook hiervoor zou je een troffee moeten krijgen
Tom |
|
||||
|
||||
Zaterdag bezocht ik de modelbouwbeurs in Jabbeke en zag dat het goed was, zéééér goed trouwens en onze Paddockplakkers kwamen goed uit de lak en vernis (om in ons taaltje te blijven).
Proficiat aan Herr maestro Sennake met zijn 5 topprijzen, ook de andere prijsbeesten hebben het zeker verdiend om beloond te worden, mijn gedacht de Paddockers staan nu ook stevig op de westvlaamse modelbouwkaart en dat mocht ook wel want jullie niveau ligt ook hoog, proficiat aan allen en een stimulans om er verder een plak-lap op te geven. |
|
||||
|
||||
Nen dikke proficiat aan de winnaars en alle anderen die De Paddock daar vertegenwoordigd hebben. Als ik de foto's zie heb ik al spijt dat ik er niet bij kon zijn.
|
|
||||
|
||||
ralley wagens, een klein foutje denk ik
|
|
||||
|
||||
Quote:
maar ik heb ook nog nooit gehoord van Pocher daarom vond ik het een rare schaal. Maar hij is wel zeer mooi gebouwd uw ferrari |
|
||||
|
||||
Hallo Guy,proficiat met je mooie modellen en troffe's.
|
|
|||
|
|||
proficiat voor uw prijs!
|
|
||||
|
||||
Proficiat Senake, maar jammer van die vervelende schrijffout op die beker...
|
||||
|
||||
Goh ja, zolang er maar geen schrijffouten staan in mijn nickname eh
|
|
||||
|
||||
Super dat je het gezien hebt... Dju...
|