|
|
||||
|
||||
Starttijd is idd weer aangepast tov 2006. Tot voor enkele jaren werd gestart om 16 uur, door allerlei redenen is dat steeds later geworden.
Momenteel is 17.30 voorzien, of dit zo blijft zal de toekomst uitwijzen. Mss dat het alsnog vroeger wordt (of later...). De invulling van het randprogramma zal hier een grote invloed op hebben |
|
||||
|
||||
Is er al een timing vrijgegeven?
|
|
|||
|
|||
Ja deze staat op http://www.24u.be/2007/nl/timing/
Last edited by Wrc-racerke; 09-08-2007 at 10:30. |
|
|||
|
|||
Als men naar de timing kijkt (ziet men nog steeds staan niet defenitief)
Dit wil dus duidelijk stellen dat er nog geen akkoord is rond het startuur. Een van de volgende dagen zal het defenitief programma en uren bekend zijn
|
|||
|
|||
Ik dacht dat het startuur dit jaar opnieuw om 16u ging zijn, blijkbaar toch niet dan.
|
||||
|
||||
Vrijdag is er niks te doen?
|
|
||||
|
||||
Het is al jaren op vrijdag een algemene geluids stilte , geen activiteiten dus . Als je dit nog niet weet heb je het autosportgebeuren nooit op de voet gevolgd Mvg
|
||||
|
||||
IK ga al 6 jaar richting zolder voor de 24h.
Maar heb nooit de tijd gehad om daar op te letten. Vooral de laatste jaren sinds ik een dochterje heb en meestal zaterdag ochtend richting de camping trekt. Dit jaar ga ik wat vroeger vanaf vrijdag, wou vroeger gaan maar kreeg geen verlof. Is er echt niks te bewonderen op vrijdag? |
|
||||
|
||||
Als je het leuk vindt om in pitboxen enz te kijken dan is er op vrijdag een hoop te doen. Bijna ieder team maakt zich klaar voor de race, dus de auto krijgt nog een check-up...laatste reclames op de wagens enz. En alles op een rustig tempo.
Daarnaast wordt het hele randgebeuren opgebouwd wat ook misschien boeiend is om te zien. Dus er is vanalles te doen, maar er zijn geen races. |
|
||||
|
||||
Mag je dan door de pit wandelen?
|
|
|||
|
|||
Belgium racing slaat de handen in elkaar met Laudi Racing voor de 24u, ze zullen met de viper gt3 rijden...
www.pitstop.tv
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De reden van het late startuur zou naar verluid de BEC zijn. Die willen absoluut hun race van 125min rijden.
Aangezien enkele piloten van de 24h ook meerijden in de BEC kan die moeilijk op zondag na de 24h geprogrammeerd worden. Vandaar dus de late start! Grtz
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
BEC stond en staat al van in het begin van het seizoen voor de 24 uren geprogrameerd volgens de timing , daar dien de het niet op te verhalen . Trouwens het late startuur is al jaren zo het is alleen dit jaar een half uurtje later Mvg
|