|
|
|||
|
|||
Ik heb Danny ook verwittigd.Hij was er niet en ik heb het tegen zijn vrouw gezegd,die ging het doorzeggen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Laat de GPS maar thuis Tom, ik ken de weg. Euh, hopelijk zijn er niet te veel trappen. En een bedankje aan Big Attack voor het sms-ke.
|
||||
|
||||
Gelezen en begrepen. (en aangepast in de lijst)
|
|
||||
|
||||
compris, patron!
Gelezen !!
|
||||
|
||||
Neen, maar als er iets af te plakken valt mag je dat wel meebrengen.
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de waarschuwing,
maar ik kan uiteindelijk toch niet komen. |
|
||||
|
||||
Trips met DePaddock Modelbouw:
09 Februari 08 : Rétromobile (Parijs) 15 en 16 maart 08 : Jabbeke (Vlaanders) Moveleo : 13 April 08 Dortmund : 16 - 20 April 08 KMK : 14 september 08 Nieuwegein : 18 oktober 2008 |
|
||||
|
||||
De meeting op verplaatsing in HOSTELLERIE DE KLUIS viel al bij al goed mee.
Iedereen had de nieuwe locatie goed gevonden, en we werden er vriendelijk onthaald. Mooi zaaltje met de nodige infrastructuur en zelf internet aansluiting. Hier dan weer de foto's, van de aanwezigen, de modellen en de workschop wheatering |
|
||||
|
||||
Deel twee
|
|
||||
|
||||
Deel drie
Last edited by Big attack; 19-01-2008 at 18:47. |
|
||||
|
||||
Deel vier
|
|
||||
|
||||
Deel vijf
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het was weeral een leerrijke en vooral een gezellige avond. (zoals altijd)
|
|||
|
|||
Het was inderdaad een leuke avond. Vooral een dikke pluim voor de mannen die op het laatste nippertje er toch nog voor gezorgd hebben dat onze avond kon doorgaan.
|
|
||||
|
||||
Het was tof en zeker een mooie lokatie,ik al uit om een vergadering op het mooie terras
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|