|
|
||||
|
||||
Afgewerkt !!
Net voor het weekend werd deze wagen afgewerkt. Nu vond ik tijd om er eens wat foto's van te nemen. Hieronder één foto en dan nog een aanduiding van het bezoek van ene Murphy...
Voila, hier vind je de rest van de foto's... En dit probleem had ik alsnog voor. De achterste ruitenwisser werd niet perfect geplaatst, viel uit de pincethouder en ik kreeg vlekken op de body. Gelukkig is dit op de achterzijde maar nu loop ik met de gedachte om er eventueel een decal over te zetten. Ik zou een vlag van Club als decal printen en er dan overleggen. Maar ik vrees wat voor scheuren en dergelijke. Ik ga het wel eens uitproberen. Langs de andere kant valt het niet zo super op, maar toch... Allez, mijn twijfel speelt weer op. Een paar nachtjes extra erover slapen kan helpen he... Grtzzzz
|
||||
|
||||
Zijn dat lijmvlekken? Kan je die niet eruit polishen?
|
|
||||
|
||||
Jaaaa... Wel van secondenlijm... Ik heb er al "opgezeten" met Compound van Tamiya... Bestaat er nog iets anders of andere manier? Ik had al gedacht aan het licht opschuren en dan alsnog extra laagje blanke lak erop zetten...
|
||||
|
||||
Ik heb die motorkap nog eens met compound aangepakt. De doffe plek is er nu toch uit. De plekjes zelf niet, maar dat laat ik dan maar zo. Misschien dat ik er dan nog wel eens wat op plaat of zo, ik zie wel...
De opbouwende kritiek over de nummerplaat heb ik ter harte genomen. Vanmiddag heb ik eens mijn eigen plaat bekeken en daarna wat auto's gespot om te zien hoe de Europese versie vooraan eruit ziet. Hieronder zie je het resultaat. Links is voor vooraan, rechts voor achteraan... Telkens 4 platen want je weet nooit of iets misloopt. Dit weekend plaats ik dan de realistische. Foto's volgen dan wel. Mijn vrouw wist me te zeggen dat ik zo nooit een model kan af hebben als ik alles in de puntjes ok wil hebben. Mjah, perfect is ie niet he met die plekken in de lak maar dat vond zij niet opvallen... Grtzzzz
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Het is natuurlijk ook altijd leuk als je dan je model nog kan aanpassen!
|