|
|
||||
|
||||
Quote:
Prachtig nieuws Te hopen komt hij door de test's ivm zijn nek enzo. Nu vraag ik me af of hij ook de GP in Belgie zal rijden, die is maar 1 week na de gp van Europa. Als hij meerijdt ben ik wel eens benieuwd wat hij kan presteren, winnen verwacht ik niet meteen. De wagen is dit seizoen trouwens nog nooit in staat geweest om echt voor de zege mee te rijden. Een podium is wel al gelukt, dus hopen we daar maar op he ps: het zou hellemaal af als hij in een "stig" kostuum komt rijden Last edited by smiley; 29-07-2009 at 19:54. |
|
||||
|
||||
Pffff, Armstrong, Schumacher,... wanneer gaat Pélé terug sjotten?
|
|
||||
|
||||
En toen werd de F1 plots weer dat stukje interessanter voor mij !
Hamilton vs Schumacher, Raikkonen vs Schumacher, Button vs Schumacher, Vettel (!) vs Schumacher. Laat maar komen !!
|
||||
|
||||
Quote:
't wondert mij dat ze Prost niet gevraagd hebben... En Hakinnen bij McLaren, Mansell bij Williams en euhrm, wie nog, effe denken, Piquet Sr. bij Renault. Loeb al maar gelijk bij de volgende GP aan de bak bij STR. Hebben de ROC ook in een keer gehad. De F1 is en blijft een circus. |
|
||||
|
||||
Tja, je zal maar testpiloot zijn bij Ferrari. Niet dat je zit te hopen op een ongeval van één van de vaste rijders natuurlijk, maar àls het dan gebeurt zou je toch mogen veronderstellen dat je ook eens je kans mag gaan. Niet dus. Ik vraag me af hoe die jongen(s) zicht moet(en) voelen nu...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ben benieuwd naar hun reaties. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben benieuwd of hij nu ook met evenveel tamtam gaat eisen dat het volledige team alleen maar naar zijn pijpen mag dansen, en niet meer mag luisteren naar de vaste rijder? Bij mij heeft F1 al een tijd geleden volledig afgedaan, en ze bezorgen mij bij bijna iedere GP opnieuw het bewijs waarom. Een amateurtoneel gezelschap is beter georganiseerd dan dat zootje.
|
||||
|
||||
Ach, het zal wel meevallen. Maar wat nu. Had er niet ooit eens ene Schumacher gezegd dat hij niet met ene Raikkonen in één en hetzelfde team wou rijden...
En wat gaat er nu gebeuren dan? |
|
||||
|
||||
Ha, schitterend toch. Schumacher is terug en er ontstaat weer een hele contra-beweging op het forum. Just like the old times !
Aangaande de Ferrari testcoureurs; die hebben beide mogelijk net wat meer kilometers op hun naam staan dan Schumacher zelf momenteel. Een terugkomst van Schumacher betekent evenveel als massa's meer aandacht voor de F1, voor Ferrari (kassa kassa schaalmodelletjes, oude Ferrari-MS vlaggen, extra merchandising) en als hij nog genoeg snelheid in zich heeft wat spektakel op de baan ook. Hij heeft in feite niets te verliezen, het seizoen 2009 voor Ferrari was toch al boeken dicht, dus waarom ook niet.
|
||||
|
||||
Badoer en Gene voelen zich elke maand zeer tevreden als ze de bijdrage zien van Ferrari in hun levensonderhoud zien. Deze oude rotten zullen volwassen genoeg zijn om de beslissing van Ferrari/Schumi te begrijpen en aanvaarden.
Een jonge broekie zou zich idd gepasseerd kunnen voelen......maar dat zijn deze twee heertjes niet. Wat betreft de terugkomst van Schumi? Leuk voor de FIA, F1, Fans en organisatoren die nog kaartjes moeten verkopen maar funest voor zijn mythe-vorming. De huidige bolide is een prul, het team is danig verzwakt t.o.v. van 2 jaar terug. Coureurs zijn nooit meer zo scherp na enige tijd van "inactiviteit".............er doemt een Heintje Davids scenario op. Zijn ster/heldenstatus gaat verbleken.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop gewoon dat Massa weer de oude wordt of tenminste opnieuw een normaal bestaan zal kunnen leiden. Ik vond dat hij aan een sterk seizoen bezig was.
Last edited by Mario; 30-07-2009 at 09:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
grosso modo zijn er 2 scenario's mogelijk:
Welk scenario het ook wordt ... ik denk dat FIA, Ferrari, organisatoren en zeker ook de Fans zullen smullen van deze ontwikkelingen. De kassa zal rollen de komende maanden.
|
|||
|
|||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|