![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Laatste update vooraleer het model helemaal klaar is.
Alle panel lines werden ingekleurd met zwarte olieverf. De ramen werden met epoxylijm op hun plaats gelijmd, waarna het interieur nog een laatste keer bijgestipt werd met matzwart, daar waar de epoxylijm een glanzende schijn vertoont. Hierna kan het model definitief dichtgeschroefd worden. Het wordt vervolgens vastgezet op een bodemplaat zodat ik er niet teveel meer met mijn vingers aan hoef te komen bij de afwerking. Die vangt aan met het inkleven van alle radiatorroosters op en tegen de neuspartij. Ook de Audi-ringen worden in sit stadium tegen de radiator gekleefd. En de nummerplaten en rallyplaten, die al eerder geprepareerd werden kunnen nu met epoxylijm op de Audi gekleefd worden. De voorruit, die nu voldoende gedroogd is, krijgt nog een zonneband als decal opgekleefd. Achteraan wordt het radiator-onderdeel eerst samengebouwd uit foto-ets materiaal, en daarna wordt de radiator zwart gespoten en op de achterklep bevestigd. Vervolgens kan de achterspoiler er overheen gezet worden. De banden werden voorzien van een korte maar technische tekst die de mechaniekers moest toelaten om de wielen op de correcte plaats te monteren (VL+ Vorne Links; HR= Hinten Rechts, enz...) En dan kan de sprint in de laatste rechte lijn ingezet worden. We beschrijven alle uitgevoerde werken van voor naar achter: - aanbrengen van het sleepoog vooraan rechts - monteren van de pinkers en de bevestigingshaken voor de verstralers (die ik uiteindelijk niet ga aanbrengen omdat ik het jammer vind dat dan alle detials die hiermee te maken hebben zouden verdwijnen) - inbouwen van de elektrische aansluitingen voor de verstralers - aanbrengen van de bevestigingspinnen voor de bovenste steun van de verstralers - monteren van de snelsluitingen - plaatsen van de ruitesproeier en ruitenwissers - aanbrengen van de beveiligingsplaatjes rond de voorruit - monteren van de achteruitkijkspiegels - plaatsen van de deurklinken - monteren van de antenne - aanbrengen van de snelsluitinge achteraan - plaatsen van het sleepoog achteraan links - inbouwen van de lichtblokken - aanbrengen van alle mudflaps En dan is de Audi helemaal klaar. Meer foto's van het afgewerkte model kan je vinden in mijn galerij uiteraard. Bedankt om deze thread mee te volgen ![]() Last edited by Sennake; 20-06-2011 at 10:29. |
|
||||
|
||||
deze is terug 'af' zoals gewoonlijk
proficiat ! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|