De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #46  
Old 25-08-2012, 18:28
The Stickerman The Stickerman is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 31
Nog een bekend ex Belcar piloot op een Wolf erbij. Ik laat de eer aan het team om te zeggen wie dat is.
Reply With Quote
  #47  
Old 25-08-2012, 18:39
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by BSOT View Post
Qua bezetting: inderdaad, teams mogen de wagens met max. 6 bezetten.
6??? Ik vraag me stilaan af of dit nog wel uithouding is. Duidelijk een maatregel om zoveel mogelijk auto's ingeschreven te krijgen, dus commercieel gezien een goede stap. Maar op sportief vlak?

Mvg
Reply With Quote
  #48  
Old 25-08-2012, 18:55
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Jun 2007
Location: Belgium
Posts: 633
Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
6??? Ik vraag me stilaan af of dit nog wel uithouding is. Duidelijk een maatregel om zoveel mogelijk auto's ingeschreven te krijgen, dus commercieel gezien een goede stap. Maar op sportief vlak?

Mvg
Publiek heeft daar geen last van.
In commercieel moeilijke tijden kan je voet bij stuk houden en geen deelnemers hebben of je gezond verstand gebruiken en de kosten delen door meerderen. Ooit al stints gereden van 1h45 met een proto? Vele teams zullen blij zijn met 5 te zijn.

Tevens, hoe meer piloten op een wagen hoe meer deelnemers weer de weg vinden naar circuit. Een wagen met 3 of 4 is zoveel financieel als fysiek de dag van vandaag niet haalbaar.

En qua uithouding, volgens mij blijft de 24h even lang duren met 4 dan met 6 piloten dus op sportief gebied weinig impact.

Je hebt toch al kaartjes gekocht Grig-O?
__________________
Special Open Trophy
Bezoek onze website voor meer info betreffende het kampioenschap
www.specialopentrophy.com | info@specialopentrophy.com

Last edited by BSOT; 25-08-2012 at 18:57.
Reply With Quote
  #49  
Old 25-08-2012, 20:09
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by BSOT View Post
Publiek heeft daar geen last van.
In commercieel moeilijke tijden kan je voet bij stuk houden en geen deelnemers hebben of je gezond verstand gebruiken en de kosten delen door meerderen. Ooit al stints gereden van 1h45 met een proto? Vele teams zullen blij zijn met 5 te zijn.

Tevens, hoe meer piloten op een wagen hoe meer deelnemers weer de weg vinden naar circuit. Een wagen met 3 of 4 is zoveel financieel als fysiek de dag van vandaag niet haalbaar.

En qua uithouding, volgens mij blijft de 24h even lang duren met 4 dan met 6 piloten dus op sportief gebied weinig impact.

Je hebt toch al kaartjes gekocht Grig-O?
Goed, ik kan je begrijpen. Geldt die maatregel ook voor de andere deelnemers (GT/Toerisme)?
Ik heb een herexamen op maandag 10 september, je kan de consequenties al raden, neem ik aan. Zo niet had ik voor een Belgische autosportwebsite kunnen werken, nu valt dat plan in het water.
Afspraak volgend jaar dan maar!

Mvg

Last edited by Grig-O; 25-08-2012 at 20:10.
Reply With Quote
  #50  
Old 25-08-2012, 20:40
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Jun 2007
Location: Belgium
Posts: 633
Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Goed, ik kan je begrijpen. Geldt die maatregel ook voor de andere deelnemers (GT/Toerisme)?
Ik heb een herexamen op maandag 10 september, je kan de consequenties al raden, neem ik aan. Zo niet had ik voor een Belgische autosportwebsite kunnen werken, nu valt dat plan in het water.
Afspraak volgend jaar dan maar!

Mvg
Een reglement moet voor iedereen gelijk zijn, anders heeft het weinig zin deel te nemen. Iedereen heeft het over de proto's en de GT 3. Maar watch de
BMW 120 diesel welke stints kans afwerken van 3 uur.
__________________
Special Open Trophy
Bezoek onze website voor meer info betreffende het kampioenschap
www.specialopentrophy.com | info@specialopentrophy.com
Reply With Quote
  #51  
Old 26-08-2012, 00:40
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by BSOT View Post
Een reglement moet voor iedereen gelijk zijn, anders heeft het weinig zin deel te nemen. Iedereen heeft het over de proto's en de GT 3. Maar watch de
BMW 120 diesel welke stints kans afwerken van 3 uur.
Niet zo vanzelfsprekend, in Spa mogen bepaalde auto's ook slechts met 3 rijders aan de start komen, terwijl dit op andere wagens 4 bedraagt.
Maar bedankt voor de info!

Mvg

Last edited by Grig-O; 26-08-2012 at 00:40.
Reply With Quote
  #52  
Old 27-08-2012, 08:59
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
@ grig o ik besef zeker dat dit nodig is. Ondertussen heb ik de flyer gezien en ben ik wat te hard van stapel gelopen. Het festival is kleiner volgens mij maar duur nu 2 dagen. Als je het 2 dagen kunt noemen. Zaterdag is wel al helemaal uitverkocht.
Ik zal er vanaf vrijdag op de camping zijn. En kijk er nu al naar uit, maar ik zou stil aan toch wel deelnemerslijst willen zien.
Reply With Quote
  #53  
Old 28-08-2012, 20:40
Niels Niels is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2010
Location: Leefdaal
Posts: 705
Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post
@ grig o ik besef zeker dat dit nodig is. Ondertussen heb ik de flyer gezien en ben ik wat te hard van stapel gelopen. Het festival is kleiner volgens mij maar duur nu 2 dagen. Als je het 2 dagen kunt noemen. Zaterdag is wel al helemaal uitverkocht.
Ik zal er vanaf vrijdag op de camping zijn. En kijk er nu al naar uit, maar ik zou stil aan toch wel deelnemerslijst willen zien.
Voorlopige deelnemerslijst is vrijgegeven door CZ, 30 inschrijvingen waarvan bijna tweederde proto's uit de SOT. Eén WRT Audi versus één VDS BMW.
Reply With Quote
  #54  
Old 29-08-2012, 12:21
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Er is nog werk aan de winkel om die 30 auto´s allemaal "gevuld" te krijgen, maar ik ben er rotsvast van overtuigd dat men er dag en nacht mee bezig is.

Het is ook niet simpel in deze tijden van recessie en verval. Koppel daaraan nog de zeer zwakke laatste edities, de concurrentie van de 24u Barcelona en van het raceweekend in Mettet en men kan niet anders dan tot de conclusie komen dat men in Zolder voor een loodzware opdracht staat. Maar nogmaals: dat eraan gewerkt wordt, daar ben ik zeker van !
Reply With Quote
  #55  
Old 29-08-2012, 13:15
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Ik had toch meer BRCC en Supercar challenge wagens verwacht.
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #56  
Old 29-08-2012, 16:29
Mattiallemakki's Avatar
Mattiallemakki Mattiallemakki is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 78
Ik denk dat iedereen wel gehoopt heeft op de deelnemers aantallen van vroeger, ik moet toegeven dat de promotors erg hun best doen om deelnemers aan te trekken. Alleen maar jammer dat het niet lukt. Na alle tramelant omtrent speedworld/RACB en een nieuwe start van KRONOS kan er in 2013 wellicht een goed kampioenschap worden neergezet met deze race erin als hoogte punt.
Reply With Quote
  #57  
Old 29-08-2012, 16:41
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Eerlijk gezegd: ik dus ook. Daar was zelf speciaal iemand voor aangetrokken...

Quote:
Racingworld.be op 23 febr. 2012 :

Onder impuls van CEO, Thierry Deflandre, besloot Circuit Zolder om Jacky aan te spreken om de wedstrijd opnieuw op haar sokkel te plaatsen en er een topevenement van te maken.
De (weinige) communicatie die er officieel komt, komt uit de hoek van BRI en uitzonderlijk eens een reactie van Deflandre. Wat is er van die ´waarde heer´ Jacky Andrzejewski ? Niks meer van gehoord de laatste tijd.
Haal de proto´s weg van de inschrijvingslijst, en er schieten er 12 over. Dat zijn er dan 20 minder dan vorig jaar.... Goed, vorig jaar was de DSC erbij betrokken, maar die waren dus met geen 20. Dus wat heeft men met het speciaal aanstellen van iemand voor het redden van de 24U bereikt ? NIETS, zonder de inbreng van de SOT hadden ze op heden 12 (twaalf !) auto´s gehad. Ze moesten in Zolder een standbeeld oprichten voor de SOT´ers die hen uit de str... komen helpen, of ze konden hun handeltje opdoeken. En het moest dan nog wel een topevenement worden dankzij die heer Andrzejewski. Ofwel niet gewerkt, ofwel niet bekwaam. In beide gevallen goed voor een C4
Reply With Quote
  #58  
Old 29-08-2012, 17:55
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Pro Speed met 1 auto : http://www.speedactiontv.be/24_H_Zol...ed-9929-1.aspx

Bouvy dus blijkbaar toch niet op een proto...

Last edited by Dries DS; 29-08-2012 at 20:27.
Reply With Quote
  #59  
Old 29-08-2012, 18:00
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Jun 2007
Location: Belgium
Posts: 633
Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
Prp Speed met 1 auto : http://www.speedactiontv.be/24_H_Zol...ed-9929-1.aspx

Bouvy dus blijkbaar toch niet op een proto...
Raar, Bouvy op 2 wagens in 1 wedstrijd, hoe gaat hij dat doen. En wat met Dylan Derdaele?
__________________
Special Open Trophy
Bezoek onze website voor meer info betreffende het kampioenschap
www.specialopentrophy.com | info@specialopentrophy.com
Reply With Quote
  #60  
Old 29-08-2012, 18:02
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Quote:
Originally Posted by BSOT View Post
Raar, Bouvy op 2 wagens in 1 wedstrijd, hoe gaat hij dat doen.
Wel, RED kleeft op de ene auto en BULL op de andere

Nee, effe serieus. Ik verschoot er ook van toen ik het las. Begon me direct vragen te stellen, en kwam plots bij volgende gadachte: die Wolf proto kwam die niet van een vrij "gerenomeerd" team met "een zeer goede naam" ? Het zou mij dus niet verwonderen dat ...

Last edited by Dries DS; 29-08-2012 at 18:05.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.