De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 25-08-2002, 22:47
Benklak's Avatar
Benklak Benklak is offline
De Paddock Regular

Als ge der ni gezeten hebt zulde da nooit voelen, begrijpen of snappen. Ge kunt het zo goe mogelijk omschrijven, ma daardoor voelt ge het nog ni.
Ik zou u op alle punten kunnen replykeren maar dat leidt deze discussie tot het oneindige dan.
ps: dat Goots scoort zie ik meestal zelf nog, daar hebben we geen speaker voor nodig.
Reply With Quote
Old 26-08-2002, 19:49
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

'k vind dat er eigenlijk al genoeg aandacht besteed is aan de middenmoot uit het klassement (Antwerp, GBA, Genk,...) spreek nu ne keer over een echte voetbalclub hé zeg, Ik ben er vrij zeker van dat Club dit jaar een schitterend seizoen gaan spelen (als ze zich tenminste kwallificeren voor de CL) en nu met Stoica der bij, hebben ze eindelijk iets wat ze al jaren ontbreekt namelijk een creatieve nummer 10 (mijn gedacht is het sinds Degryse geleden dat ze dat nog eens hadden)...

Wat ik vind van Genk, een toffe en sympathieke club, maar wel één zonder geschiedenis, ik vind het momenteel teveel opgefokt ginder, als je nu naar de verslagen kijkt op tv is het precies of er is maar één club in het land waar men sfeer maakt, ja komaan zeg...
En wie zei daar dat Genk geen financiële problemen hebben? Waarom willen ze zo graag CL spelen, waarom willen ze van verschillende spelers af? Om de simpele reden dat ze zware teorten hebben, trouwens in de krant vandaag staat er een interview met de voorzitter van Genk die dit zelf allemaak zegt...

Dus om een lang verhaal kort te maken, Club spelen kampioen dit seizoen
Reply With Quote
Old 26-08-2002, 19:55
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Met Stoica hebben ze inderdaag een creatieve nummer 10, maar eentje die bij momenten ook serieus matig speelt. Benieuwd of hij bij Club kan 'opgroeien'...
Old 26-08-2002, 20:40
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

stoica is en blijft ne zeverraar , veel zagen over geld maar op de mat ist gene vette , allesinds geen verlies voor RSCA !
Reply With Quote
Old 26-08-2002, 20:56
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Stoica is en blijft een prachtvoetballer, als hij wil, en daar schort het bij hem veel te veel.

En Genk heeft geen geschiedenis? Voor een club die maar 13 jaar bestaat is da wel normaal hè, maar 3 keer de beker en 2x kampioen op die 13 jaar, waarvan een aantal in 2de klasse da vind ik toch nie slecht.

Da geld da Genk nodig heeft is om de nieuwe tribune te bekostigen die in het tussenseizoen gebouwd is. Het feit dat ze van een aantal spelers afwillen, heeft als enkele reden dat deze spelers niet aan spelen toekomen of niet in het spelbeeld passen en aldus mogen vertrekken.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules