![]() |
|
|
||||
|
||||
silhouette's schoon , veel lawaai , maar nie snel genoeg voor in de belcar, afvoeren dus. Die mazda's , veel lawaai ma't ga nie vooruit en ja de rest wa der tss in zit hedde ocharme een paar bmwkes ne bora en nen hoop bladvulling...
Procar is zowat het vangnet precies van al het gene dat in belcar en tc nie meekan... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
laten we het zo stellen, de patient Procar is na een langdurig ziekbed vredig ingeslapen
![]() Nu maar hopen dat Dubois en Consorten stevig op hun benen staan om die bende (lees: huidige organisatie) klein te houden in de wellicht nieuwe organisatie voor 2003
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
![]()
Lach niet teveel met de TDI, zijn sound is nl uniek!!!!! En op momenten zag ik de TDI op een silouhette inlopen...(deze laatste zijn motor was precies wel wat meurreg, maar allé...) Die Mazda's, daar is niet veel over te zeggen zeker, behalve dat je al goed gek moet zijn om daar met een prachtweer zoals gisteren in te kruipen....
|
|
||||
|
||||
Ik had deze ergens anders gepost, maar ik denk dat die meer hier thuishoort :
Belcar : Die Mosler mocht er wel wezen. Ook de Mini is een héél mooie auto. Een mooie afwisseling tov de Porsches en Vipers. Joyce de Troch zorgde dan weer voor de komische noot in het programma. Ik hoop dat er ook wat wagenproblemen bij waren , want het was toch wel erg traag ... De Procar dan : als zo een 10-tal van die silhouettes hebben, en geen Mazad MX5-cup aangevuld met de rest zou dat misschien iets zijn, maar zo ... Ik kan mij slecht inbeelden dat die silhouette-piloten veel race-plezier hebben zo ... De Yaris-cup : toch wat prettige inhaalbewegingen gezien, Renault Clio - cup : niet gezien wegens frietkot-meeting Al bij al toch een toffe dag gehad. En mijn dank naar Bart om circuit-gids te spelen ![]() |
|
||||
|
||||
Idd, dit moet de laatste procarrace ooit zijn geweest. Toch wel spijtig want het kampioenschap heeft echt wel prachtige jaren meegemaakt. Als je ziet wie er allemaal heeft meegereden, niet de minste: Duez, Tassin, de Radiguès, van de Poele, Radermecker, Vosse, Adams, Bachelart, Gachot, Verellen, Martin, Adams, Hemroulle, Verbergt, Leinders, Mollekens... uit België en uit andere landen Tarquini, Fisichella, Cecotto, Moss, Winckelhock, Favre, Burgstaller, Heger, Kox,... daar kan de Belcar (nog) niet tegenop denk ik. Voor ons is het seizoen toch in een positieve noot geëindigd met twee tweede plaatsen, één derde en één vierde plaats in divisie twee. Ik denk zelf dat de laatste race de eerste nachtsprintrace moet zijn van de Procar ooit!
MAAR, ik lees net op andere sites (pitstop of autosport.be ik weet het niet juist) dat de Procar door de Belcar zou worden opgeslorpt maar dit klopt naar wat ik gehoord heb toch niet. De organisatie (PRC group) zou, als we Christian Lahaye mogen geloven (d.i. het hoofd van de prc group), volgend jaar in samenwerking met onze noorderburen een benelux kampioenschap willen oprichten bestemd voor de huidige divisie 2 van de procar: superproductie en groep N dus met races in België en Nederland. Ik hoop dat dit lukt want ik vind dat een sprintkampioenschap op nationaal niveau zeker moet blijven bestaan: het is bijvoorbeeld veel spannender (als er genoeg wagens zijn en dit zal als er van onze nederlandse vrienden een tiental misschien zelf meer wagens komen geen probleem zijn) en makkelijker om volgen voor het publiek in vergelijking met de Belcar. In ieder geval, het Belgische circuitgebeuren voor dit seizoen zit er op voor een half jaar. Tijd voor de teams om terug in hun kelder (in ons geval :-)), loods, garagebox,... te kruipen, na te denken voor volgend jaar en in alle stilte alles voor te bereiden om nog beter te doen! Ik ben al weg eheh! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|