De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 27-10-2002, 22:46
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

silhouette's schoon , veel lawaai , maar nie snel genoeg voor in de belcar, afvoeren dus. Die mazda's , veel lawaai ma't ga nie vooruit en ja de rest wa der tss in zit hedde ocharme een paar bmwkes ne bora en nen hoop bladvulling...

Procar is zowat het vangnet precies van al het gene dat in belcar en tc nie meekan...
Reply With Quote
Old 27-10-2002, 23:40
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Beemer
Idd, die procar wa's da voor iets, veel lawaai maar voor de rest weinig spektakel! Opdoeken die handel!!!
BTW Marshall, alvast bedankt om aan mij te denken dude!
Kweet nie waar da gij naar de procar gezien hebt, maar aan de chicane heb ik toch verschillende duels gezien en ook aan start/finish.
Reply With Quote
Old 27-10-2002, 23:57
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

laten we het zo stellen, de patient Procar is na een langdurig ziekbed vredig ingeslapen . Laten we wel wezen, na mid jaren negentig was dit kampioenschap een regelrechte aanfluiting.

Nu maar hopen dat Dubois en Consorten stevig op hun benen staan om die bende (lees: huidige organisatie) klein te houden in de wellicht nieuwe organisatie voor 2003
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 28-10-2002, 08:05
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Talking

Lach niet teveel met de TDI, zijn sound is nl uniek!!!!! En op momenten zag ik de TDI op een silouhette inlopen...(deze laatste zijn motor was precies wel wat meurreg, maar allé...) Die Mazda's, daar is niet veel over te zeggen zeker, behalve dat je al goed gek moet zijn om daar met een prachtweer zoals gisteren in te kruipen....
Reply With Quote
Old 28-10-2002, 12:25
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

Ik had deze ergens anders gepost, maar ik denk dat die meer hier thuishoort :

Belcar : Die Mosler mocht er wel wezen. Ook de Mini is een héél mooie auto. Een mooie afwisseling tov de Porsches en Vipers.

Joyce de Troch zorgde dan weer voor de komische noot in het programma. Ik hoop dat er ook wat wagenproblemen bij waren , want het was toch wel erg traag ...

De Procar dan : als zo een 10-tal van die silhouettes hebben, en geen Mazad MX5-cup aangevuld met de rest zou dat misschien iets zijn, maar zo ... Ik kan mij slecht inbeelden dat die silhouette-piloten veel race-plezier hebben zo ...

De Yaris-cup : toch wat prettige inhaalbewegingen gezien,

Renault Clio - cup : niet gezien wegens frietkot-meeting

Al bij al toch een toffe dag gehad.

En mijn dank naar Bart om circuit-gids te spelen
Reply With Quote
Old 28-10-2002, 18:54
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Idd, dit moet de laatste procarrace ooit zijn geweest. Toch wel spijtig want het kampioenschap heeft echt wel prachtige jaren meegemaakt. Als je ziet wie er allemaal heeft meegereden, niet de minste: Duez, Tassin, de Radiguès, van de Poele, Radermecker, Vosse, Adams, Bachelart, Gachot, Verellen, Martin, Adams, Hemroulle, Verbergt, Leinders, Mollekens... uit België en uit andere landen Tarquini, Fisichella, Cecotto, Moss, Winckelhock, Favre, Burgstaller, Heger, Kox,... daar kan de Belcar (nog) niet tegenop denk ik. Voor ons is het seizoen toch in een positieve noot geëindigd met twee tweede plaatsen, één derde en één vierde plaats in divisie twee. Ik denk zelf dat de laatste race de eerste nachtsprintrace moet zijn van de Procar ooit!
MAAR, ik lees net op andere sites (pitstop of autosport.be ik weet het niet juist) dat de Procar door de Belcar zou worden opgeslorpt maar dit klopt naar wat ik gehoord heb toch niet. De organisatie (PRC group) zou, als we Christian Lahaye mogen geloven (d.i. het hoofd van de prc group), volgend jaar in samenwerking met onze noorderburen een benelux kampioenschap willen oprichten bestemd voor de huidige divisie 2 van de procar: superproductie en groep N dus met races in België en Nederland. Ik hoop dat dit lukt want ik vind dat een sprintkampioenschap op nationaal niveau zeker moet blijven bestaan: het is bijvoorbeeld veel spannender (als er genoeg wagens zijn en dit zal als er van onze nederlandse vrienden een tiental misschien zelf meer wagens komen geen probleem zijn) en makkelijker om volgen voor het publiek in vergelijking met de Belcar.
In ieder geval, het Belgische circuitgebeuren voor dit seizoen zit er op voor een half jaar. Tijd voor de teams om terug in hun kelder (in ons geval :-)), loods, garagebox,... te kruipen, na te denken voor volgend jaar en in alle stilte alles voor te bereiden om nog beter te doen! Ik ben al weg eheh!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules