![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Technischer Defekt : technisch defect. Breidscheid is een dorpje waar het circuit over een brug over de openbare weg gaat. Tot daar gaat het circuit in dalende lijn en aan de overkant van de bri-ug gaat het terug in stijgende lijn. Ik vermoed dat de wagens een technisch defect hebben en daarom zich kunnen laten uitrollen tot in Breidscheid . C U |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() achso, das hatte ich ein bischen anders geinterpretierd als ik in duitsland op onderhoud ga moet ik dus niet vragen of ze eens naar men Breidscheid kunnen kijken. bedankt voor de verduidelijking. iemand een idee wat er met de Vosse mobiel is gebeurd ? Last edited by NGT Racing; 01-06-2003 at 01:06. |
|
||||
|
||||
Korrekt, na de brug van Breidscheid is groot "parkeervak" voor gestrande wagen.................
Oftwel ben net terug.......wat een dag!! Perfekt. Morgen een klein verslagje.....conclusie is wel al bekend: Volgend jaar terug, meerdere dagen ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
2:14 #250 VW Bora wird mit Technischem Defekt RIchtung Breidscheid geschleppt C U |
|
|||
|
|||
01.06.2003 02:08:50
Strafe gegen das Zakspeed-Team - alle Details bei den Stundenreporten... Foutje gemaakt ????????? C U |
|
|||
|
|||
Ze zijn er wel redelijk streng. Regelmatig worden er "stop & go's" uitgedeeld voor "Speeding in the pitlane"
Zal zeker niet gemakkelijk zijn met een deelnemersveld van meer dan 200. C U |
|
|||
|
|||
Quote:
Gegen das Zakspeed Team Fuji (#1 Zakowski / Lamy / Lechner) haben die Sportkommissare eine Sportstrafe verhängt: fünf Runden der abgeleisteten Renndistanz werden abgezogen. Der Grund: Das Team hat einen größeren Tank, als die nach der Sondereinstufung in der Gruppe „24 Stunden Spezial“ vorgesehenen 90 Liter. Nach eingehender Prüfung durch die technischen Kommissare wurde festgestellt, dass es sich beim Fahrzeug mit der #1 um eine „Chrysler Viper“ handelt – unter diesem Namen hatte das Zakspeed-Team bereits dreimal den Gesamtsieg beim 24-Stunden-Rennen erringen können. Der dem Veranstalter 2003 benannte Name „Dodge Viper“ stellt lediglich eine Typenbezeichnung dar. Der Hersteller, auf den die FIA-Homologation des Fahrzeugs zurückgeht, ist Chrysler. Der vom Team auf den Namen „Dodge Viper“ beantragte Wagenpass wurde während der Veranstaltung durch den DMSB präzisiert und auf „Hersteller: Chrysler, Typ: Dodge Viper GTS“ umgeschrieben. Die Chrysler-Viper ist allerdings per Reglement auf ein Tankvolumen von 90 Liter und einen Luftmengenbegrenzer von 30,8 mm beschränkt. Daher hätte das Team beim ersten Tankstopp nicht mehr als 90 Liter nachtanken dürfen. Da dem Team seitens der Sportkommissare keine Absicht unterstellt wurde, konnte von einem Wertungsausschluss abgesehen werden. Das Team hat gegen die Entscheidung Berufung angekündigt, die allerdings keine aufschiebende Wirkung hat. Dat is duidelijk.... C U |
|
||||
|
||||
Ben ook terug van de Ring. Was weer genieten de voorbije twee dagen. Nu de rest via internet volgen.
De sfeer ginder was weeral enorm, zelfs toen ik vrijdag om 8u 's morgens naar de trainingen ging kijken was er overal de typische Nordschleife ambiance. Top : * de DTM wagens : nooit gedacht dat die zo lang gingen volhouden * de sfeer : de duizenden kampvuurtjes, muziekinstallaties en zatte Duitsers maken het gebeuren rond de piste echt uniek. * de herkenningslichtjes : Er rijdt een Porsche mee die 2 groene lazerstralen zendt waardoor je de wagen reeds een hele tijd voor hij in de buurt komt opmerkt in de lucht. Moeilijk uit te leggen, je moet het gezien hebben. * het deelnemersveld : het niveau is dit jaar van nooitgeziene kwaliteit en ook het aantal (210 wagens) blijft speciaal. FLOP : * DE M3's van Schnitzer : Mag toch niet gebeuren voor een fabrieksteam, stukken met beide wagens in de eerste ronde en daarna weer perfect bollen. * De opwarmronde : In Hatzenbach stond het publiek op de piste waardoor de wagens stapvoets voorbij moesten. Hierdoor was de laatste groep veel te laat gestart en werd er reeds na één ronde gedubbeld en liepen de wagens gewoon heet door de file.
|
||||
|
||||
Top 10 op dit moment:
1 5 OPEL Astra V8 Coupe REUTER Manuel, SCHEIDER Timo, TIEMANN Marcel, STRYCEK Volker 112 18:55:38.973 2 8 AUDI Abt Audi TT-R WENDLINGER Karl, ABT Christian, NISSEN Kris, WERNER Marco 112 19:02:34.605 6:55.632 3 1 DODGE Viper ZAKOWSKI Peter, LAMY Pedro, LECHNER Robert 108 18:55:15.497 4 Runden 4 27 PORSCHE 996 GROHS Harald, SCHARMACH Peter, FISCHER Werner, REISERT Thomas 107 18:59:59.350 5 Runden 5 12 PORSCHE 996 LUHR Lucas, COLLARD Emmanuel, BERNHARD Timo 106 18:55:00.056 6 Runden 6 43 BMW M3 MÜLLER Jörg, MÜLLER Dirk, HÜRTGEN Claudia, DUEZ Marc 105 19:04:29.254 7 Runden 7 10 BMW SCHEID Johannes, KAINZ Oliver, MERTEN Mario 104 18:59:02.034 8 Runden 8 46 PORSCHE 996 DÖREN Edgar, LÜCK Carl Christian, DR. WAWER Ernst-Paul, KOVAC Franjo 103 18:56:35.258 9 Runden 9 34 PORSCHE 996 OTTO Jörg, WEISS Georg, ZINNOW Thomas, ERKES Artur 103 18:58:19.913 9 Runden 10 64 BMW M3 ADAMS Rudi, FRIES Andreas, WENGER Sepp, RIESS Werner 103 18:58:44.791 9 Runden Mooie remonte van de #43 M3 GTR. Nog steeds 2 DTM wagens op kop |
|
|||
|
|||
Schoysman plaats 49
Vosse momenteel plaats 86 |
|
|||
|
|||
Ook bert lambrecht reed mee. plaats 198, uitgevallen zekers
![]() |
|
|||
|
|||
OK, er vallen nog een aantal uren te rijden, maar wie er volgens mij niet happy gaan zijn, dat zijn Luhr/Collard/Bernhard... Die kerels kregen steun vanuit Zuffenhausen, en daarom had ik er dus ook iets meer van verwacht. Die zes ronden maken ze niet zomaar goeg...Die Langstrecke...tja...die is lang hé...zes ronden is niet niks...
|
|
||||
|
||||
moore int. motorsport 18de algemeen en 3de in klasse
![]()
|
||||
|
||||
De andere officiële M3-GTR is uitgevallen deze nacht na een crash.
Racing by night: ![]() ![]() Ah, laat de 24u van Zolder maar snel komen ![]() |
|
||||
|
||||
Bij het officiële BMW team zullen ze ook wel hun klak aan't opvreten zijn. Duidelijk de snelste wagen want meer dan 2 ronden meer afgelegd dan de leiders sinds gisterenavond. Dus ze hadden duidelijk deze race kunnen winnen.
Ik vind de manier waarop ze al hun kansen weggaven toch wel ongelooflijk. Door "droog ijs" rond de versnellingsbak te steken tijdens de langzame opwarmronde barstten de olieleidingen van de boîte en moesten ze de versnellingsbakken verwisselen. Ik snap niet dat ze dat met dat "droog ijs" niet eerst uitgeprobeert hebben. Ze hebben wel tientallen uren getraint op diverse circuits (waaronder Fancorchamps) en heel veel geld uitgegeven en dan zo alles uit handen geven. Onbegrijpelijk. Zo'n wagen in de Belcar, dat zou wat zijn.... (blijven dromen)
|
|