![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
't Is inderdaad nog niet afgelopen. Maar dit jaar hebben we in ieder geval een Tour gezien waarin Lance moet vechten voor z'n geel stukje katoen. En dat heeft ons toch wel wat kijkplezier opgeleverd. En zeg nu zelf; na zo'n rit als vandaag verdient Lance die trui 100%. En geef Ullrich maar de prijs van 'entertainer' en sportiviteit.
|
||||
|
||||
Quote:
Het spannendst ware het natuurlijk dat de laatste etappe precies die tijdrit zou zijn, zoals destijds toen Lemond het ongelooflijke presteerde door Fignon nog te kloppen met 8 seconden... Wat een spanning was dat toen zeg! |
|
||||
|
||||
Quote:
En tour-winst is toch zeer belangrijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
Noch Lance noch Ullrich hebben sprinterscapaciteiten (of toch niet in die mate om iets in te brengen tegen (Zabel, Cooke, McEwen, etc.) .... En ontsnappen op de Champs D'élisee en het dan nog uithouden ook terwijl er wel een stuk of 5 teams in volle galot het tempo opjagen om de sprint voor te bereiden voor hun sprintkannonnen. Dan heb je werkelijk een strijd 1 tegen 40 .... en als er geen klimwerk ofzo bij is lukt dat zelfs niet voor een Ullrich of een Armstrong .... Ik zou het graag eens zien gebeuren op die manier .... maar na de voorbije 10 champs d'elisee finales gezien te hebben zegt iets me dat dit een onmogelijke zaak is
|
||||
|
||||
Mja, maar ik kan me toch inbeelden dat Ullrich gezien zijn tijdrijderscapaciteiten bv de laatste kilometer er alles zou kunnen uitpersen en aan tijdrit-tempo een paar 100 meter voor het peleton zou kunnen gaan rijden als het echt op enkele seconden zou aankomen... Zo heb ik ooit Musseeuw ook zien winnen op de Champs Elysees... (ik dacht in 1990).
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|