![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Wie wint de 24u? Volgens mij een Porsche van AD of RTM of een Viper (maar ik geef de Porsches toch meer kansen). AD zie de uitleg van Mistery hierboven en RTM is ook een grote kanshebber indien ze geen versnellingsbak moeten vervangen. Waarom moeten ze die bij RTM steeds vervangen en bij andere teams niet? Het beukwerk van Goossens?
De Corvette is een schitterende wagen die normaal de 24u zou moeten winnen maar jammer genoeg is het pilotentrio of quartet niet homogeen genoeg. Dat hebben we in Spa nogmaals kunnen vaststellen. Wie wint de 24u niet? Dat een wagen uit de toerisme-klasse de 24u niet gaat winnen staat nu al vast. In deze klasse is rustig uitrijden het enige wat telt en dat volstaat nu éénmaal niet voor de overwinning in de Belcar. Tot zover mijn voorspellingen. Maar in een 24u kan vanalles gebeuren dus we zullen moeten wachten tot Danny zondag binnen veertien dagen om 17u met de zwart-wit geblokte vlag zwaait. |
|
||||
|
||||
Van mij mag de GLPK-Viper winnen
![]() Als het droog blijft geef ik de Viper toch meer kans als de Porsches |
|
||||
|
||||
Ik denk porsche, zonder pech zie ik RTM winnen , anders AD Sport. In tropische temperaturen betrouwbaarder dan de viper(s) denk ik.
Zonder pech wint de GLPK viper (overduidelijk). Tourisme heeft idd weinig kans of er moesten veel GT-toppers uitvallen. |
|
|||
|
|||
Deelnemers 24 H zolder 2003
een voorlopige deelnemers lijst is bekendgemaakt door circuit Zolder.
Hoe ik ze hier moet invoegen weet ik niet. Tips graag. Zolang kan je de lijst bekijken via www.m-s-e.org link news
|
|||
|
|||
![]()
Een klein foutje in de deelnemerslijst.
''Piet Konijn'' Matthieu Geerinckx zal dit jaar niet aantreden in de 24 uren. Wegens familiale omstandigheden zal hij niet present tekenen. |
|
|||
|
|||
Re: Foutje in de deelnemerslijst
Quote:
Wij houden er ons aan om de info die van het circuit zolder komt niet aan te passen. bij de volgende versie zal de aanpassing vanuit de organisatie wel gebeuren.
|
||||
|
||||
Threads samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
Ik vraag mij af hoe de Dewalt TVR Tuscan het er vanaf gaat brengen. Fantastisch machien. Hopelijk stellen zij niet teleur. Zouden er ook engelsmannen afzakken naar Zolder zoals in Francorchamps dit jaar?
|
|
||||
|
||||
zojuist een mail gehad van willie moore
we have a new engine it is now a 3.2 litr, so we will be running in the TA Class, our drivers are Dave Cox, Howard Redhouse and Willie Moore. we have very big expectations for the race following our success at the Nurbrugring, as you know we finished 9th overall. See you all in zolder. Regards Willie and the team at MIMS
|
||||
|
||||
![]()
de preview voor de supporter:
=> www.uit.be => speel & win => "webstrijd Belcar - 24 uren van Zolder" => www.sport.be/nl/autosport/2003/wedstrijd/ (tip: Mika2000) |
|
||||
|
||||
Leuk, al die voorspellingen over wie er gaat winnen......
![]() Door de verschillende teams wordt er dan ook hard gewerkt om de auto (en de piloten ![]() Zo zag ik afgelopen maandag op Spa nog het System Force Motorsport team druk bezig met van alles en nog wat te testen. Een ding viel mij direkt op....de wagen klinkt wreed hard!! ![]() Het zal mij benieuwen of ze het uit gaan houden gedurende 24 uur. grtz, Dex. ![]() De System Force Motorsport Porsche 996 GT3 RS gaat hier door Eau Rouge. |
|
||||
|
||||
System Force zet dus idd een andere wagen in als in het Dutch Supercar.
Ziet er overigens akelig nieuw uit, is dus waarschijnlijk niet dezelfde als uit FIA GT 2002.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad precies een splinternieuwe. Geld genoeg daar precies
![]() |
|
||||
|
||||
Amai , sjans da de verf al droog is
![]() |