![]() |
|
|
||||
|
||||
Zat vandaag zonder aids aan 1.37.9 met de NGT ferrari
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Jan. =---
|
||||
|
||||
Wie kan me een werkende link geven voor F1 2002? Ik heb enkel de F1C versie, maar wil met GTR 2002 op Zolder rijden
![]()
|
||||
|
||||
mjah, en ook eigenlijk een werkende voor f1C, want die vind ik niet meer :s
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als het nie direct gaat, nog es proberen... ![]() *link vergeten ![]() http://hsw.hu/etcc03tracks/etcc.htm
|
||||
|
||||
dank u dank u
![]() *ik mag proberen zoveel ik wil hoor, werken doet hij niet. Hoe los jij dit op Sledge?* *ok, nu blijkbaar wel ![]()
greetz Last edited by yvdp; 04-07-2004 at 20:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
hmmm, dan weet ik het ook niet hoor wat je moet doen
![]() Maar omdat je zo lief was mij die link te geven zal ik even meezoeken voor u ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
hmmm, ik extract die 'zolder-map' dus in 'c:\...\seasondata\circuits', maar als ik dan f1c opstart en het circuit wil selecteren staat er niets in... :s
iemand die me kan helpen?
|
||||
|
||||
je moet in die zolder-map het "zolder.gdb" bestand openen (kan gewoon in notepad of word). daar moet je je filter invullen.
de belangrijkste: - F1 seizoenen: "1999 2000 2001 2002" - RH's 2003 update: "2003RH" - ETCC: "ETC03" - FIA-GT X-spec: "1 11 21 31" wat tussen de " " staat, moet je bijzetten aan het lijstje dat achter Filter Properties staat...
|
||||
|
||||
ok, dank u
![]()
|
||||
|
||||
Een goede tip voor wie snel en makkelijk circuits wil: Start F1rstII op, en selecteer Host race. Dan kies je gelijk wel circuit, en start je een sessie. F1rstII zal dan het circuit automatish voor je downloaden en installeren...
|
|