![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik heb het gezien kelly'ke, je deed het niet slecht ;-). Foto's zijn al doorgemaild.
|
|
|||
|
|||
Het valt mij wel op, dat Van Roey weer achter de gemaskerde rijder zit. Vorige race kon hij die boven op de radillion ook niet meer ontwijken....
Nu juist wel, maar hij zal der ook wel tegenstander van zijn ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb dit incident gezien, en volgens mij kon Goossens er toen niets aan doen... Het was aan het regenen (of de baan was nog klets nat), bij de remzone heeft hij zijn wielen geblokkeerd en heet hij de eerste rechtse aan volle snelheid gesneden om aan de tweede bocht van de chicane weer op de baan te geraken, waar de Fransman Simon stond, en BAM, hij vloog in de flank van de witte Clio... Ik kan me toch moeilijk voorstelen dat een piloot die uitgenodigd wordt om een race te rijden, met opset tijdens de kwalificaties zo een zware crash gaat veroorzaken... Van de crash van vorig weekend kan ik niet veel zeggen... Is dit met opset gedaan of was het een samen loop van omstandigheden die tot dit geleidt hebben?? Vincent
|
||||
|
||||
hmm, heeft die niet iets aan zijn stuurinrichting want als je er iemand wil uitrammen zal je toch niet zelf op het gras gaan rijden...
|
||||
|
||||
Wat ik jammer vind is dat de gemaskerde racer geen special effects achter zijn wagen heeft zoals in de stripverhalen
VB : IIIIIIIIIII , VRRROOOAAARRRRRR of CRAASSHHH Want gelegenheden om dit bij foto's te zetten zijn er voldoende geweest ![]()
http://www.skylimitevents.com Last edited by A.J.; 26-09-2003 at 00:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
Laatste 3 hebben nog kans op de titel. Gemaskerde duwt Thiry van de baan, Wim zit er mee tussen. Zegt voor mij alleszins meer dan genoeg.
|
|||
|
|||
Quote:
daarmee da k het nog altijd moeilijk kan geloven dan saelens erin zat en da k nog steeds denk dat het corthals was, is het niet raar dat we pilou niet in de pitlane hebben gezien tijdens deze incidenten, ge zou zeggen, als teamchef da ge d er nog al snel bij zou zijn, niet??? |
|
|||
|
|||
En dat artikel in autonews,.....?????
Daar geloof ik niks van, een wiel dat op die plaats door een tik afbreekt??? Welke tik??? |
|
||||
|
||||
Quote:
Voilą, ik denk in dezelfde richting. Maar je moet natuurlijk blijven oppassen met zulke beschuldigingen als je geen harde bewijzen hebt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Verder nog durven zeggen dat hij geen zin meer had om nog in de 2e race te starten. Juist ja. Renault gaf hem startverbod voor die 2e race en ze doen da ni voor niks eh. Schijnheilig heet dat (van de kant van Saelens). Maar het toppunt is wel dat hij zegt in Autonews door ouders van een piloot bedreigd te zijn. En verder: ...dat bepaalde ouders denken dat hun zoon wereldkampioen wordt. Ik weet op wie hij het heeft, en nee, niemand heeft hem bedreigd, tenzij een boze blik door hem al als een bedreiging wordt aangenomen. En over dat wereldkampioen worden... Wim zal waarschijnlijk nooit wereldkampioen worden nee, maar Saelens zelf ook zeker niet en dat is juist die vent zijn frustratie. Hij heeft anders wel al de air van een 15-voudig wereldkampioen F1, da kan ik gerust zeggen. Hij waant zich blijkbaar veeel beter dan alle Clio-piloten, maar, meneer Saelens, als ge zo'n dingen kunt doen bij de start van een Clio-race zoals afgelopen zondag, dan zijt ge in mijn ogen een vette nul.
|
|