![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen plaats meer in mijn C-klasse, maar Booster zou nog wel bij Pascal in zijn A2 kunnen. Als Rrubinio ook meegaat moeten we een 3e wagen inzetten...
Last edited by Sennake; 14-11-2003 at 00:06. |
|
||||
|
||||
ja maar met booster gaat nog iemand meekomen...
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Vroeger kan niet vermits ik momenteel ergens tussen Bitburg en Trier zit. (Bitte noch ein bit) ![]() Last edited by Rrubinio; 14-11-2003 at 01:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() wij doen onze collectie miniaturen ieder jaar ferm groeien na Essen ![]() |
|
||||
|
||||
Eigenlijk was die D&W show van vorig jaar wel best goe
![]() Heeft er iemand foto's van die F1 expositie van 2 jaar terug ... Alle F1 bolides waar de kampioenen sinds de beginjaren mee hebben gereden. .. very nice ![]() ![]() ![]() Ik ga den donderdag .. on invitation ![]() ![]() Tip : Vergeet niet je glas terug te brengen naar die Bittburger standjes ... ze betalen dan je statiegeld terug ![]()
|
||||
|
||||
Ik dacht dat Sennake 2 jaar geleden na een kwartierke al 10 diskettes vol had van de F1-expositie, dit nadat we vlak na de opening naar ginder gespurt waren. Nu, dit loonde uiteindelijk want Jack Brabham kwam daar rondkijken. Buiten enkele Paddockers en meneer Brabham was daar toen nog niet veel volk in die hal.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Moet wel eventjes zoeken tussen al de andere.Ik zal er dit weekend eens werk van maken.groetjes vroemmmmmm |
|
||||
|
||||
Quote:
Thx gti-r ... ![]()
|
||||
|
||||
Sennake jij woont in Antwerpen als ik me ni vergis ?
Ik woon in Lubbeek tegen Leuven, het zou voor mij makkelijker zijn om met Pascal mee te rijden (als ik mag), die woont in Diest en das ni zover van bij mij thuis. Dan kan er nog iemand van regio Antwerpen mee met Sennake eh.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar zoals gezegd, mij maakt het niet uit, ik kan 4 man + mezelf meenemen en we rijden sowieso allemaal samen naar Essen. Maar... het ziet er wel naar uit dat we allemaal gaan afspreken op de grote parking van "Bertels" in Geel, zodat iedereen het gemakkelijk kan vinden en zijn wagen kwijtkan op de parking. In plaats van om 6 uur bij mij thuis zou het dan 6.30 uur zijn in Geel. Bertels ligt vlak tegen de afrit van de E313 (als je van Antwerpen komt; als je van Hasselt komt moet je wel eerst de autostradebrug over en dan ben je er ook). Van daaruit rijden we dan richting Turnhout waar we de autostrade richting Eindhoven-Venlo opgaan, en dan is het altijd rechtdoor tot Essen. BTW ontbijten hoeft niet, dat doen we traditioneel onderweg in een "Raststätte"... |
|
||||
|
||||
dus iedereen naar bertels ofwa? ook diegene die van hasselt ofzo komen?
en da ontbijten zie ik wel zitte ![]() btw senna dan woon jij op nog geen 3km van mij ![]() |
|
||||
|
||||
Indien er nog plaats is ga ik ook mee! Mét toestemming
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Volgende week gaan we ons eens echt bezighouden met het "verdelen van de zitjes" om te zien of we nu met 2 of 3 auto's gaan rijden... |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|