![]() |
|
|
||||
|
||||
Bon, van Team Automotomover, bestaande uit modelbouwers, zal niet veel in huis komen, aangezien de meeste plekkers, geen (nog nooit gekart) of enkel recreatie-karting ervaring hebben. Als we dan naar de overige reeds complete teams kijken dan is het niet echt verantwoord te noemen om te gaan deelnemen. We zouden toch alleen maar rijdende chicanes zijn en jullie race pret bederven.
![]() De modelletjes zullen we wel meebrengen. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dit gezegd zijnde, ben ikzelf nog wel kandidaat, ben enkele jaren geleden bijna wekelijks gaan karten als rekreant en ken de piste wel een beetje. Ik zou dus moeten weten hoe er aan een kartstuurtje moet gedraaid worden. Dus als er nog een team op zoek is naar een piloot of om eventueel als reserve op een lijst te staan.
I'm da man! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben ook nog steeds kandidaat als er nog een team een piloot zoekt !!!!!
|
|||
|
|||
Als Hezemans niet kan misschien de FAST GIKKE. Qua postuur gaat niemand da zien hé. Waar zit trouwens PIET KONIJN. Wil hem eigenlijk, na de Belkarting wel weer eens in de kart krijgen
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
|||
|
|||
Dan rijden we toch gewoon 2 wedstrijdjes !!!!
Kan dat niet Sennaken ? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Admins: klinkt dit als iets om in de toekomst te organiseren als "randevenement"? ![]() |
|
|||
|
|||
Er zijn precies nogal wat mensen nog op zoek naar een team...
Fordje en ik hebben daarnet onze hoofden es samengestoken, en voor hen die nog een team zoeken : contacteer Fordje maar, er is een oplossing uit de bus gekomen ! Dus : Davy, Gikke, Huudo, WRR en nog anderen : niet wanhopen, gewoon bevestigen aan Fordje of je wil rijden of niet ! |
|
|||
|
|||
Ze willen jullie gebruiken als pace-car om iedereen in toom te houden
![]() Zwaailicht op de helm verplicht !!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Geen Pace-car. Daar zorg ik zelf wel voor... ![]() ![]() ![]() Neen, we willen alle kandidaten de kans geven om deel te nemen. Het blijkt nu dat diverse mensen geen volledig team in hun directe groep kunnen samenstellen. Vandaar het initiatief van Mistery en mezelf (namens 24u.be) om die mensen trachten samen te brengen. Zoals Mistery al meldde; een mailtje met je bevestiging is voldoende. Wij hebben alvast een mogelijkheid open gelaten. Nu moeten jullie ze wel invullen. |
|
||||
|
||||
Wij, Calamitas Racing, zoeken ook nog piloten (we zijn nog maar met 2
![]() |
|
||||
|
||||
Ja, sorry mannen,
ik vind het tof dat er duchtig teams in elkaar gestoken worden, maar zelf zit ik die dag in Aachen, maar zal tegen 18.00 uur present zijn ! Schrijf mij dus maar in voor de spaghetti ! Last edited by Guy; 16-10-2003 at 23:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ervaringen: ik doe mee met verschillende kampioenschappen dit jaar bij Jacky van der Ende te Poeldijk ons team staat 2de in het algemeen klassement met nog 1 race te gaan. Laat mij nog even weten of dit mogelijk is?? mvg, Robin |
|
||||
|
||||
"Betalende" paddockleden heb ik naar ik meen voorrang..........
Dus als er op het einde een zitje over is,dan zou het kunnen......uiteraard met goedvinden van mijn twee paddock-teamleden Tibo & Driesco.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
maar hier hebben we het anders zondag nog wel even over..... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|