![]() |
|
|
|||
|
|||
ah ja, karten geen probleem voor mij ma k heb voor heel de winter een vaste teammaat, ge zult met hem een zitje moeten regelen om dan met ons mee te doen, ma da komt eigenlijk op t zelfde neer he!?
de meneer bij wie ge moet zijn omtrent kartinfo met mij is meneer flugel? |
|
|||
|
|||
Meneer Flugel,
ik ben niet nieuwsgierig, ik weet gewoon graag veel... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
En jawel hoor na race 1 stopte er een gele Yaris, op plechtige wijze overhandigde ons Pompierke het welbeloofde stukje taart. Volgens mij ging dat vlug rond in de paddock. Na race 2 stopte er een of andere vent , ook in een gele yaris (nr. 2
![]() ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ja,
daar zat er éne tussen die er vlug wou van profiteren ![]() ![]() ![]() Meid, ik hoop dat het een beetje gesmaakt heeft ![]() En die Hollanders met hun klein kadootje die moet je zeker niet bellen want normaal zijn die niet ![]() ![]() Hopelijk volgend jaar zien we elkaar terug op het circuit. Vriendelijke groeten van de sympatiekste baancommissaris van Zolder. ![]() ![]() ![]() Groetjes aan je pa pompierke |
|
||||
|
||||
Gestopt bij post 5
Kelly,
Ik kan namens ons drieen Nederlanders spreken we vonden het geweldig dat je even bij ons gestopt bent! en ik hoop dat je het helmpje bewaard ter herrinering aan ons! we komen volgend jaar zeker terug! TOPPIE dat je onze jassen gesigneerd hebt! Groeten, Robin (JV1) Daniel Patrick |
|
|||
|
|||
Allemaal bedankt voor de lekkere taart en ook voor het leuke cadeautje!!
Ik vond het super!! |
|
||||
|
||||
Ook ne dikke proficiat van mij en tot bij eran.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|