![]() |
|
|
View Poll Results: Waar ga ik het liefst kijken naar "Michel Vaillant" op 19 november? | |||
Kinepolis Hasselt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 41.94% |
Kinepolis Brussel |
2 | 6.45% |
Metropolis Antwerpen |
13 | 41.94% |
Mij maakt het niet uit |
3 | 9.68% |
Voters: 31. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
De Amerikaanse MG hebben ze er toch in beeld gebracht tijdens het klungelen. Deze spin in de grindbak bij het insteken van de "esses" heb ik toen zelf zien gebeuren
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Weet iemand welke piste er gebruikt werd tijdens de tests van Julie Wood? Lijkt mij een fantastische baan Heb niet alle strips van Vaillant maar ik denk "n°13 aan de start" en de andere scene "het spook van de 24 uren" of zoiets???
|
||||
|
||||
Quote:
Nog iemand die gaat??? |
|
|||
|
|||
Deze avond om 19.15u afspraak aan de ingang ? Ik zal er alvast zijn, en A.J. ook...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Net terug van een overvolle zaal van +/- 20 pers. !!!
Er is er zelfs eentje na een goed kwartier vertrokken. ( Ik vermoed wel dat die van Belgafilm was om te komen kijken hoe de opkomst was ). 't Is inderdaad een prachtige Franse film, zeer mooi gefilmt en originele camerastandpunten. Zelfs het jargon wordt min of meer correct gebruikt. Er is zeker 1 grote fout te zien in de film, en dan heb ikhet niet over weersomstandigheden die nagebootst zijn of wagens die een ander embleem of kleur dragen. Ik bedoel echt een gebeurtenis die op die plaats nooit kan gebeuren. Een goede Le Mans zal dit gezien hebben ... Wat is het ? ( Sennake en Werner, dit behoort niet tot jullie kwis dus jullie mogen zelf ook meedoen deze keer ![]() |
|
||||
|
||||
Welke stad doet beter:
In Utopolis Mechelen was 50% van de aanwezigen lid van De Paddock, en tot 5 min voor de film begon zelfs 100%. Alternatieve kwisvraag: Volgens insiders zijn er passages gehaald uit minstens 12 strips Wie kan mij vertellen welke? |
|
||||
|
||||
Kinepolis Kortrijk,vrijdag 21 nov,17.30u,zaal van 200 pers.,drie personen aanwezig,ikke,mijn vriendin,en een man alléén(ne freak blijkbaar
![]() Goeie film,natuurlijk een paar dingen die in het echt onmogelijk zijn,maar enfin,ze hadden de film beter gewoon franstalig gelaten,die engelse overlapping hoefde niet voor mij,maar je kan het soms duidelijk zien,als je wat lipleest. Het mooiste was het einde in Le Mans,met de echte racebeelden ertussen,overall,geef ik hem een 7/10.
![]() Last edited by schumivill; 22-11-2003 at 01:01. |
|
||||
|
||||
Als ik die bezoekersaantallen lees dan hoop ik dat ie op de 29ste nog in de bioscoop is
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Bij ons was er derstrak 12 man.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Op de valreep waarschijnlijk een van de laatste vertoningen gezien, schat een mannetje of 40 in de zaal.
Dan de film zelf, het was een simpele, platte actiefilm. Niets meer, niets minder. Zelf ben ik geen kenner van de strips, dus kon ik me ook niet storen aan "de fouten" t.o.v. de strip. Het was voor mij een mooie verzameling beelden met geluid. Maaruh, welke auto's waren dat op het thuis-circuit van Vaillant (Circuit Mas du Clos) ? Op Zolder hebben we ooit eens een Vaillant serie gehad (2000 of 2001) tijdens een Historic GP............maar daar leken deze niet echt op.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
In UGC Antwerpen spelen ze hem vanaf morgen al niet meer.
|
|