![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Joost heeft het hart op de juiste plaast!
![]() ikke nu weer superblij zie ![]() 'k wist wel dat er iets gelijkaardigs ging volgen. Goed zo! |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De race was precies wat ik er van verwacht had. De tweede plaats was een onverhoopt, goed resultaat. Ik heb mij in ieder geval goed geamuseerd. Een leuke evolutie die ik heb vastgesteld: Het gaat Depaddock blijkbaar alsmaar beter en beter. 71 eters, de sponsoring gaat blijkbaar ook goed, veel interesse van de members in de activiteiten,... Goe bezig ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
???? Wie heeft er over jou iets geschreven Joost? En BTW wat is "suggeren" ??? ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
ikke u gemaild, ik wil geen polemiek. Trouwens het is net vandaag de eerste dag van de nieuwe spelling en dus is het niet langer suggereren...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
'k vind het spijtig dat er altijd moet gesakkerd worden op de organisatie... |
|
|||
|
|||
beste paddockers,
blijkbaar doen sommige mensen niets liever dan anoniem de zaken opblazen, hetzij door niet bekend te zijn, hetzij door namen te suggeren maar die niet te noemen. Wel het gaat hier in deze totaal buiten proporties opgeblazen discussie over mij en Patrick en onze reactie op de beslissing op de extra pitstop voor ons team, moge dit duidelijk zijn Ik zou bij deze echter willen vragen dat: a) de zaak gesloten wordt b) buitenstaanders, anoniem of niet, zich niet moeien c) dat u mijn/onze excuses aanvaardt nogmaals, sorry als in het heet van de strijd er hier en daar iemand aanstoot genomen heeft aan mijn (ons) Latijns temperament d) Laten we terugkeren tot de essentie van de zaak, een toffe, sportieve wedstrijd. alvast bedankt voor uw medewerking, Joost Last edited by joost; 17-11-2003 at 19:44. |
|
|||
|
|||
Op aanvraag van Joost is het hier dus al zowat 50 minuten stil... amaai... wat voor een kracht dat het onderwijzend personeel heden ten dage toch maar uitstraalt hé
![]() |
|
|||
|
|||
De paddock-karting aan het einde van het seizoen begint reeds stilaan een klassieker te worden. Zo ook dit jaar heeft het bestuur van Depaddock VZW geen moeite nog tijd gespaard om "het einde seizoensevenement" te laten slagen. Ook wat de organisatie betreft menen we te mogen zeggen dat we elke jaar een stapje vooruit zetten.
*Dream mod*/misschien moeten we volgend jaar enkele paleizen van de Heyzel gebruiken/*dream mod* Wie herinnert zich nog onze eerste karting : een kwartiertje karten, even rusten en dan nog eens een kwartiertje karten. Deze formule waren we reeds snel beu en we organiseerden het jaar nadien een heuse wedstrijd om dan dit jaar "uit te groeien" naar een "totaalspektakel" : een drie uurskarting gekoppeld aan een tentoonstelling van modelbouw en foto's, gevolgd door een etentje om af te sluiten met de prijsuitdelingen en de traditionele "aprés karting". Iedereen vond wel iets dat in zijn smaak viel. De meesten kwamen karten maar we mogen toch ook niet vergeten dat er heel wat Paddockers aanwezig waren voor de tentoonstelling of de prijsuitreiking of om er gewoon bij te horen. That's the spirit : gelijkgeaarde zielen samenkrijgen op enkele vierkante meter. In de voorgaande reply's werden de organisatoren rijkelijk bejubeld, waarvoor onze dank. We hebben het echter met veel plezier en speciaal voor jullie gedaan. Wij, als organisatoren hebben echter ook nog enkele mensen te bedanken. Allereerst de firma Anckaerts voor hun steun aan het evenement. Door hun aanwezigheid konden zowel Anckaerts als Depaddock zichzelf tonen aan de buitenwereld. Beide partijen sloten het evenement jegens elkaar op een positieve manier af. Vervolgens 24u.be die tevens voor een financiële injectie zorgden om de karters en spaghetti-eters te sponsoren en tegelijkertijd met een team in de wedstrijd aantraden. Bedankt Extreme Kart en in het bijzonder de zaakvoerder Bart. Bevestigen heeft hij ten opzichte van ons reeds lang gedaan. Het is echter altijd leuk om zulke evenementen op poten te zetten met professionals, die weten waarover ze spreken, altijd een ietsje meer te bieden hebben en wat vooral mezelf aanspreekt : niet te "ijdel" zijn om zelf een handje toe te steken. Bedankt ook Carlos Ghijs. Sommigen zullen denken wie ??? Wel Carlos is de man die ons jaarlijks een bijzonder mooie litho (eerste prijs van Depaddock-kwis) schenkt. Helaas kon Carlos wegens ziekte niet aanwezig zijn om de prijs eigenhandig te overhandigen. Bedankt ERAN. ERAN één van onze trouwe partners schonk tevens een mooie prijs die wij onder de aanwezige leden hebben uitgeloot. Een "Racing Experience" op het circuit van Zolder. Bedankt Riet en Pika voor de deskundige hulp in en in de buurt van de pits tijdens de wedstrijd. Door jullie aanwezigheid en hulp werd het bestuur ontheven van enkele taken en konden ze met een eigen team deelnemen. Zonder jullie had dit absoluut niet gekund. En tenslotte : bedankt aan jullie allemaal. Bedankt aan de aanwezigen om ons zo talrijk te komen steunen. Bedankt aan de afwezigen, waar jullie ook mogen gezeten hebben, wij zijn er zeker van dat jullie zaterdag, ergens in de loop van de dag aan ons hebben gedacht. Tenslotte willen we zeggen dat we ook de negatieve noten hebben gelezen. Dat mag. Het forum is er voor iedereen die een mening heeft en deze wil uiten. Wij van onze zijde zullen een debriefing houden en vooral de goede zaken en de opbouwende kritiek uithalen om volgend jaar (nog) beter te doen. Ik hoop dat ik niemand ben vergeten. Als dat toch zo is : ook jullie bedankt. BEDANKT Het bestuur. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Aan juf anneke, sorry van de crash. Maar jullie haakten in elkaar en ik kon geen kant meer uit. En als het een trosst mag zijn: mijn been en voet zijn niet helemaal znder pijn uit de crash gekomen ![]() Verder sluit ik me aan bij wat Pascal hier gezegd heeft en wens ik iedereen nog eens te bedanken. Volgende afspraak is onze jaarlijkse ledenvergadering in Februari. En we zijn er al aan begonnen. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() Trouwens mijn reply is getekend met : "Het bestuur" C U |
|
||||
|
||||
Ook van mij uit nen dikke proficiat en nen dikke dakuwel aan alle aanwezigen!!
Ook wil ik ene met ne zilver-blauwe helm uit het misteryracingteam bedanken voor het faire gevecht dat we toch een 10-15 ronden hebben gehad. Jammer dat we om de beurt steed blauw kregen hoewel men toch moet doorgehad hebben dat we quasi even snel waren. Wie deze piloot was weet ik niet, hij reed niet voor niets voor misteryracing é ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Pascal,
We hebben het gelezen, en vooral : we hebben het begrepen (dat hadden we reeds lange tijd ![]() ![]() De Paddock : ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|