![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Wie bestuurde de Dome vandaag? Kato?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En om on-topic te blijven : in de GTR vandaag Boris Said en Duncan Huisman. Hans Stuck en Marc Duez liepen ook in de box maar hebben niet gereden... Beide GTR's waren aanwezig, maar met enkel 1 wagen werd getest. Chassis 003 stond mooi te wezen ( nog volledig in Nurburgring 2003 livery ) in de box ![]() De teamchef bij Schnitzer vertelde mij vandaag een 2'19" gereden door Said. Huisman leert de wagen nog kennen en zegt dat het rijden ermee compleet verschillend is vergeleken met de MDM Motorsport ( YabYum ) E46 M3 ( en dus eigenlijk ook de Belien E46 M3 ) |
|
||||
|
||||
Enkele foto's op en rond La Source
Die kerel heeft ook het defecte poortje ontdekt aan de buitenkant Source ![]() Alleen durft ie niet helemaal tot aan de draad te gaan ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
2.19 is een zéér deftige tijd
![]() @ Alain: detail foto's kunnen nemen van de GTR? |
|
||||
|
||||
@stijnconinx : als ge onder detailfoto's ophanging, electriciteit, uitlaat, bodem-aerodynamica verstaat, dan... jep
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Jammer hoor,ik zou wel eens willen zien wat een topteam zoal veranderd aan de bodem van hun wagen.
Greetz,Speedy. |
|
||||
|
||||
Spijtig geneog heb k mijn fotos offline moeten nemen.... k ging waanzinnig over mijn toegelaten traffic
![]()
|
||||
|
||||
Ook bij Pitstoptv.be hebben ze er mee te kampen. Ik zal de links nergens meer posten in het vervolg
![]() De 2.19 die Said zogezegd zou gezet hebben moet met een serieuze korrel zout genomen worden. Gedurende de ganse dag waren het 23 & 24'ers dus een 19 is vrij ongeloofwaardig: busstop binnendoor waarschijnlijk ![]() |
|
||||
|
||||
ik kan verzekeren een 2'19"
|
|
||||
|
||||
Stijn, t is niks zenne
![]() ![]() k zou eerder zeggen "thanks for the support" ;-)
|
|