De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 02-03-2004, 22:12
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular

via www.pitstoptv.be kan je pitstop nog bereiken.
Old 02-03-2004, 22:37
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by Marshal
...........de R(K?)ACB zou nu moeten opstaan als partij. Want minder TV, minder sponsoring.........uiteindelijk minder licenties!!
Dat is nu net een van de knelpunten hier in België.
De RACB kijkt ernaar en.....slaapt verder.
Old 02-03-2004, 22:56
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

ondertussen staat op pitstop.tv hetvolgende te lezen:

Quote:
De website pitstop.tv blijft bestaan, ondanks het verdwijnen van het TV-programma Pitstop TV op Kanaaltwee. In de coulissen wordt intussen hard gewerkt aan een mogelijke opvolger van Pitstop TV.

Peter Baert: "Er zijn wat misverstanden gerezen bij de melding dat Pitstop TV verdwijnt. De website blijft online natuurlijk, het een heeft niks met het ander te maken. Al kampen we sinds vanmiddag wel met een technisch probleem waardoor de url www.pitstop.tv onbereikbaar is. Je kunt de site wel raadplegen via www.pitstoptv.be. En dat tijdelijke probleem is echt puur toeval."
"Ik wou hier graag onderstrepen dat de VTM-directie het programma niet geschrapt heeft. We hebben in overleg besloten om ermee te stoppen, omdat er geen budget meer is. VTM blijft openstaan voor autosport. Maar onze geliefde sport is geen prioriteit voor een Vlaamse TV-zender, ook niet voor de VRT trouwens, en dus moet ons autosport-programma extern gefinancierd worden, via sponsoring en dergelijke. En daar lukt het niet meer. Het was vorig seizoen al kantje boordje. Toen heb ik al op het punt gestaan ermee te kappen, maar er is nog een oplossing gevonden. Nu is dat niet gelukt. Dus nog eens, VTM heeft het programma niet geschrapt."
"Tot slot ben ik zeer onder de indruk van de vele reacties van Vlaamse autosportliefhebbers, die het inderdaad niet verdienen dat ze geen autosport meer kunnen bekijken in hun eigen taal. Al die aanmoedigingen hebben ons aangezet om nog harder te werken aan een alternatief. Hopelijk lukt dat, eerst en vooral voor de vele duizenden liefhebbers, maar ook voor de rijders, de teams en de sponsors!"
toch nog een klein positief puntje in een week van doffe media-ellende
Old 02-03-2004, 22:56
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Website pitstop.tv niet in gevaar

bron: pitstop.tv

De website pitstop.tv blijft bestaan, ondanks het verdwijnen van het TV-programma Pitstop TV op Kanaaltwee. In de coulissen wordt intussen hard gewerkt aan een mogelijke opvolger van Pitstop TV.

Peter Baert: "Er zijn wat misverstanden gerezen bij de melding dat Pitstop TV verdwijnt. De website blijft online natuurlijk, het een heeft niks met het ander te maken. Al kampen we sinds vanmiddag wel met een technisch probleem waardoor de url www.pitstop.tv onbereikbaar is. Je kunt de site wel raadplegen via www.pitstoptv.be. En dat tijdelijke probleem is echt puur toeval."
"Ik wou hier graag onderstrepen dat de VTM-directie het programma niet geschrapt heeft. We hebben in overleg besloten om ermee te stoppen, omdat er geen budget meer is. VTM blijft openstaan voor autosport. Maar onze geliefde sport is geen prioriteit voor een Vlaamse TV-zender, ook niet voor de VRT trouwens, en dus moet ons autosport-programma extern gefinancierd worden, via sponsoring en dergelijke. En daar lukt het niet meer. Het was vorig seizoen al kantje boordje. Toen heb ik al op het punt gestaan ermee te kappen, maar er is nog een oplossing gevonden. Nu is dat niet gelukt. Dus nog eens, VTM heeft het programma niet geschrapt."
"Tot slot ben ik zeer onder de indruk van de vele reacties van Vlaamse autosportliefhebbers, die het inderdaad niet verdienen dat ze geen autosport meer kunnen bekijken in hun eigen taal. Al die aanmoedigingen hebben ons aangezet om nog harder te werken aan een alternatief. Hopelijk lukt dat, eerst en vooral voor de vele duizenden liefhebbers, maar ook voor de rijders, de teams en de sponsors!"
Old 02-03-2004, 22:57
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

potverdekke... dat scheelde een paar seconden...
Old 04-03-2004, 23:05
TommySoprano TommySoprano is offline
De Paddock Regular

Re: Website pitstop.tv niet in gevaar

Quote:
Originally posted by B.V.S.
bron: pitstop.tv

Niet geschrapt ja, ja. Maar voor een halfbakken voetbalcompetitie als de Belgische hebben ze wel 6 miljoen € per jaar over. Zielig.
Old 31-05-2004, 13:38
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Pitstop.tv komt terug!
Old 31-05-2004, 13:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Bart.Vandecavey
Pitstop.tv komt terug!
Met een beetje geluk ook integraal online..........kan ik eindelijk eens kijken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 31-05-2004, 13:45
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Yes yes yes, we hebben gegokt en gewonnen.
Bedankt Peter en Koen. Ik denk dat er een paar mensen hier direct champagne gaan op drinken. Wij hadden het beloofd aan enkele sponsors maar konden onze afspraken niet nakomen omwille van de schrapping. Nu dit, kan een maandag nog beter.

Al iets geweten betreffende de live uitzendingen tijdens de 24H?
Old 31-05-2004, 14:46
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Ik stond hier te springen achter m'n PC toen ik m'n nieuwsbrief van Pitstop.tv las!!

Ik denk dat ik Koen een dikke kus ga geven in Francorchamps volgend weekend! LOL En Peter, ook bedankt dat je er zo hebt achter gezeten...

Ah...eindelijk weer Belcar op de buis...prachtig gewoon!

Greetz,
Belle

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Old 31-05-2004, 17:12
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Marshal
Met een beetje geluk ook integraal online..........kan ik eindelijk eens kijken
ik hoop er ook op... moet ik geen tv zoeken
Old 31-05-2004, 17:39
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Hier mag een slotje op. Voor reacties kan u terecht in deze thread
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules