![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Als je 2 maal achter elkaar zulke wedstrijden te zien krijgt... das tenminste autosport, Albers zijn inhaalmaneuver, 'k denk niet dat hij zelf 100% doorhad wat hij ging doen, en dat het verrassingseffect een heel grote rol speelde, spijtig dat Paffet daardoor iets te hard remde, wie weet wat het zou gegeven hebben met hem der ook nog bij
![]() Schitterende beelden, en wat die commentaar betreft, bij F1 is misschien commentaar nodig "voor den tijd te vullen" bij zulke wedstrijden stoort de commentaar mij hoegenaamd niet ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Volgens mij week hij in eerste instantie gewoon uit om niet tegen Paffet aan te rijden, vandaar de bruuske beweging zodat hij de controle bijna verloor. Achteraf gezien leverde het nog veel op
![]() Het viel wel op dat de audi's iets power misten ten opzichte van de mercedes. De audi lag iets stabieler in de bocht maar verloor altijd enkele meters bij het uitaccellereren. Verder heb ik echt genoten van de beelden, over het commentaar heb ik weinig aan te merken want ik versta nauwelijks Duits ![]() FF
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat komt dus waarschijnlijk inderdaad overeen met 10 pk. Over de Abt-Audi TT-R bestaan blijkbaar iets concretere gegevens: 2001: ca 450 pk bij 6800 tpm 2002: 455 pk 2003: ongeveer 455 pk (335 kW) bij 6800 tpm en ongeveer 510 Nm bij 6000 tpm "Only the V8 engine of the new A4 with approximately 460 hp is a further development of the existing power unit, which was used during the 2003 DTM." Het gaat dus nog altijd om een Mugen V8. Aangezien Audi dit jaar als fabrieksteam deelneemt, zullen ze eventueel volgend jaar wel een eigen motor ontwikkelen; vooral als blijkt dat ze Mercedes DTM wint omdat ze een krachtigere motor hebben. Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Paffet moet niet perse geremd hebben opdat Albers er zou oprijden volgens mij. Hij zat volop in de slipstream en misschien heeft het mindere vermogen van de Audi op kop er ook wel iets mee te maken. Als Albers dan ook nog eens sneller uit de vorige bocht kwam is mijn hypothese dus perfect mogelijk.
Het manoeuver leek mij echt te gewaagd om met opzet gedaan te zijn... Niets bewijst mijn gelijk natuurlijk... FF
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|