![]() |
|
|
||||
|
||||
Kan er eens iemand op de "GO" knop gaan drukken bij RIS ...
![]() |
|
||||
|
||||
Pagina werkt hoor!
"Offtoppic" Wel knappe collectie foto's , soms geintreseerd in nog een paar foto's van M3csl laat maar iets wete dan ![]() |
|
|||
|
|||
Ik probeer hier ook te volgen maar zie niks. Volgens enkele team ter plaatse heel slecht weer ginder nu.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
ps: thanks, is wel wat tijd ingekropen ![]() |
|
||||
|
||||
Het rare is dat het bij de clio cup enzo wel werkte :s
|
|
||||
|
||||
Werkt!
Duidelijk regen ja. Kuismanen snelste met een tijd van 2.34 momenteel dus... edit: lijkt me wel iets mis met die tijd in vergelijking met de rest... Last edited by Scapa; 04-06-2004 at 12:02. |
|
|||
|
|||
Quote:
Verder heb ik speciale aandacht voor alle TA en TB wagens. |
|
||||
|
||||
De GTR heeft kennelijk reeds problemen
|
|
||||
|
||||
Is het normaal dat bijna iedereen met een MG rijd ...
RIS heeft ook nog wat problemen op te lossen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() We kunnen toch al zeggen dat we 1 training met alle drie de wagens voor de alom gevreesde M3 GTR zijn geëindigd ![]() |
|
|||
|
|||
Nuttige tip :
Voor zij die vandaag of morgenvroeg vertrekken naar Spa is het nuttig om weten dat er aan de verkeerswisselaar te Verviers werken aan de gang zijn. Paddockers die momenteel ter plaatse zijn, wisten te vertellen dat ze vanmorgen ongeveer een half uur in de file hebben gestaan. Een gewaarschuwd man......... C U |
|
||||
|
||||
Vertigo heeft vanochtend niet gereden maar dit was ook aangekondigd. Vertigo heeft gisteravond gereden.
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.laurentonline.com/schnitzer/ Hier staan ook nog wa fotokes, ge moogt ze hebben :-)
|
||||
|
||||
Ze hebben precies problemen nu: meer dan 20 minuten vertraging op het schema. Is er een code rood geweest, of zorgt de regen gewoon voor chaos?
BTW: er heeft vanmorgen niemand droog gereden ze, ik heb de live streaming van in het begin gezien. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|