![]() |
|
|
||||
|
||||
Innige deelneming aan de familie en nabestaanden
en het team. Veel sterkte in deze moeilijke periode. |
|
||||
|
||||
Innige deelneming aan familie en vrienden en ook het M.S.E. team vanwege JP Racing Team .
|
||||
|
||||
Innige Deelneming aan de familie en vrienden .....
![]() |
|
|||
|
|||
Innige deelneming aan de familie, vrienden...
|
|
|||
|
|||
Op de briefing van de ZTC dedato 14/08/2004 werd er een moment van stilte gehouden ter nagedachtenis aan Johan Bullens. Ik heb hem niet gekend maar het was desondanks een aangrijpend moment. Ook op het podium waar Peter Beckers en Marc Van Manshoven de derde trede mochten beklimmen, vergezeld door (ik denk) het zoontje van Johan met in zijn handen een foto van Johan, volgde een aangrijpend moment, versterkt door een aanhoudend en hartverwarmend applaus.
Nu had ik zo het idee : zou men de derde wedstrijd van het seizoen niet "De Memorial Johan Bullens" kunnen noemen. De wedstrijden van de ZTC hebben trouwens geen naam en worden ZTC 1, 2, 3... genoemd. Redelijk saai, als je het mij vraagt... Dan blijft Johan Bullens ook op het circuit in onze gedachten. C U |
|
||||
|
||||
Prachtig idee ! Dit was tijdens dit zwarte weekend ook even door mijn gedachten gegaan.
Nu enkel nog de organisatoren overtuigen ... |
|
||||
|
||||
Ja, volgens mij een geweldig idee, buiten de race promotion night hebben de wedstrijden geen naam, dit moet zeker kunnen.
Mischien even met de organisatoren opnemen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|