De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 25-08-2004, 13:50
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by Scapa
Ben eens benieuwd wanneer we de tussenstanden mogen verwachten
Ons aller A.J. was er gisteren ijverig aan bezig. Moest klaar zijn (als ik het goed begrepen heb) tegen vandaag omdat er één of andere TV-uitzending is. Het bleek niet makkelijk te zijn met die halve punten. Sommige punten eindigen zelfs of .25 of .75 na de komma (naar 't schijnt).

A.J. zal ze waarschijnlijk doorspelen aan de organisatie. Wanneer wij ze gaan kunnen lezen is een andere zaak...

Misschien op belcar.com

C U
Reply With Quote
Old 25-08-2004, 16:10
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Pascal
Misschien op belcar.com
Tegen de Masters wel ja...
Reply With Quote
Old 25-08-2004, 17:51
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Pascal
Het bleek niet makkelijk te zijn met die halve punten. Sommige punten eindigen zelfs of .25 of .75 na de komma (naar 't schijnt).
Misschien op belcar.com

C U
Sinds hij cafe heeft zal dat wel lukken hoop ik, anders hebben we misschien al een paar keer teveel betaald.
Reply With Quote
Old 25-08-2004, 18:11
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

op belcar.com staan de tussenstanden nog niet...
Old 25-08-2004, 18:16
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by Nicki_Mks
Tegen de Masters wel ja...
De Masters van welk jaar?
Reply With Quote
Old 25-08-2004, 20:20
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

In de categorie Nederlanders weten het beter: http://www.christijan.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2397

(als deze post verkeerd staat moet je hem maar verzetten hoor)
Old 25-08-2004, 20:53
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Jaja, wat een beetje jaloersheid kan doen! Gelukkig hebben wij ook eens met hen kunnen lachen, iedereen weet inmiddels toch al wel wat Yab Yum is...
Reply With Quote
Old 25-08-2004, 21:19
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Ja, die Hollanders!
De algemene ondertoon op die site t.o.v. de 24 Uren van Zolder is er een van afgunst en frustratie omdat ze dit in Nederland niet hebben.
Als dat de Nederlandse gevoelens zijn voor iets wat uit België komt, is er slechts een mogelijk besluit : Het zit hartstikke goed met de Belcar en de 24 Uren.
Reply With Quote
Old 25-08-2004, 21:41
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Dat forum staat niet voor de mening van alle nederlanders, beetje minder generalizerend mag ook wel

Misschien een beetje overdreven dat verhaal, maar d'r zit wel een element in wat ik herken. Ook ik stond met m'n neus op die knokpartij (konden met veel schreeuwwerk ze de andere kant op sturen aangezien de opgejaagden bij ons de tent in wouden vluchten), en ook ik heb me staan verbazen dat ze in dat vreselijk drukke straatje ook nog eens met vrachtwagens gingen rondrijden. Een wandeling van GTR tent naar paddock duurde veelal 4x langer als normaal. Verder had ik ook de indruk dat 60% van de bezoekers er kwam om feest te vieren en zich lam te zuipen. We moesten alles binnen zetten anders zou het gejat worden, en zelfs de stoeltjes binnen het publieke gedeelte van de tent moesten we opbergen omdat mensen er wat te geinteresseerd in waren.

Zolder is een schitterend circuit. D'r zijn maar weinig circuits waar je overal zo'n mooi zicht op de baan kunt hebben, en waar je bijna overal binnen 4m naast de baan kunt staan. Het feest is echter (naar mijn mening) een klein beetje verknald door de bezopen/stonede pubers die de feesttent bevolkten, en door sommige logistieke issues zoald het met vrachtwagens op en neer gaan rijden in een smal straatje waar het al vol is met wandelende mensen. Verder kon ook iedereen de paddock in lopen (de enige plek waar ik controle heb gezien is bij de ingang) waardoor het daar ook al zo'n drukke bedoening werdt.

Mijn tips voor volgend jaar: Sluit de paddock voor mensen die er wat te zoeken hebben, jaag die vrachtwagens van de loopgedeeltes en verban die feesttent naar buiten het circuit. Dat zou het voor iedereen een stuk prettiger maken.
Reply With Quote
Old 25-08-2004, 22:15
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
kom wat is dat voor een onzin:

-ik ben niet tevreden want mijn fotos zijn mislukt
- ik ben niet tevredenw ant 's anchts waren er geen pitbabes
- de Dj staat in een circustent op een hummer (oh de horror).

Manman als ge wilt zagen vind ge altijd wel iets hoor.

Reply With Quote
Old 25-08-2004, 22:16
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

@ Bramzel :

Je hebt zeker gelijk op een aantal punten. Aan die op en neer rijdende vrachtwagens en aan de straalbezopen pubers in de buurt van de feesttent heb ik me ook geërgerd.
Maar de paddock afsluiten? Die vrije paddock behoort net tot de charmes van Zolder en zijn 24 Uren.
Reply With Quote
Old 25-08-2004, 23:00
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

en als je de paddock gaat sluiten, ge je zien dat de echte racefan in de kou blijft staan, en dat de mensen met een VIP-kaart die wél weer in de paddock mogen, niet weten wat die 4 mannen daar met die banden in hunne weg staan te doen...
Old 25-08-2004, 23:08
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Die thread eens doorgelezen, de enige die iets zinnigs heeft te melden is de gast die zich "Stirling "Moss" noemt. De rest wat daar iets denkt te kunnen vertellen spreekt zichzelf tegen of heeft totaal geen clou waar ze mee bezig zijn. Eentje heeft er zelfs een probleem dat ie een uur lang een safety-car heeft gezien

M.b.t tot die "Stirling Moss" van de ene kant noemt hij het een kermiskoers, van de andere kant mag je trots zijn op de Belcar........is het nou goed of slecht? Daar kom je niet helemaal uit als je zijn verhaal leest. Zijn kritiek jegens de circus voorstelling Madusa vind ik terecht.

Zijn vergelijk tussen Spa en Zolder m.b.t. de 24uur klopt wel enigzins. Zolder is meer nationaal gericht en Spa meer internationaal.........wat hij vergeet is dat Spa pas sinds de laatste 4 edities een sterke groei doormaakt. De jaren negentig waren nu niet bepaald goede edities voor de 24 uur van Spa.

Tevens verwachten die heren van dat forum "Le Mans kwaliteit" op Zolder. Als je met die instelling gaat kijken valt het natuurlijk tegen, je gaat ook niet naar een wegrestaurant aan de autosnelweg voor een 5-sterren maaltijd

@Bramzel
Laat s.v.p. de paddock zoals het nu is, alleen bij evenementen ala Worldseries moet dit nader bekeken worden. Alleen het verkeer moet beperkt worden. Een of andere standhouder vond het nodig om rond 17.00 uur met zijn aanhanger op een neer te rijden.

@M.b.t. gezeur over vuilnis en Corvers
Kunnen die bakken niet achterin de box worden gezet of op de balustrade achter de pits? Kunnen die gasten van Corvers redelijk gemakkelijk de vuilcontainers legen.

Tja dan die feestent, voor mij hoeft dat ook niet, schijnt zelfs een steekpartij te zijn geweest. Van de ene kant zijn dat weer een hoop verkochte tickets en krijgen horeca-exploitanten en standhouders meer klanten over de vloer. Het is wikken en wegen tussen de voor- en nadelen m.b.t. dergelijke bezoekers. Afgelopen jaren is het altijd goed gegaan.......tot nu toe voordeel van de twijfel
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 25-08-2004, 23:19
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Wat betreft die ambras: je kan het circuit hiervoor de schuld toch niet geven? Die fuif is vooral om de plaatselijke jeugd ook iets te geven en naar het circuit te lokken. Dat er een paar niet tegen de drank kunnen tja... Tegenwoordig is het op elke fuif van dat :s Ze proberen genoeg randanimaties te voorzien om het voor de vrouw (soms de man die mee moet) en kinderen ook wat aangenaam te maken. Al die VIP tenten enzo hoeven voor mij ook niet maar het is nu eenmaal overal zo, niet alleen in Zolder.
Reply With Quote
Old 25-08-2004, 23:21
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Marshal
Een of andere standhouder vond het nodig om rond 17.00 uur met zijn aanhanger op een neer te rijden.
Dat bedoel ik ook. Als het alleen de Corvers truck was, so be it. Was te doen. Maar op de hoogtepunten stonden er op die 200 meter 4 vrachtwagens de tenten bij te vullen, terwijl er een file stond van dure auto's van mensen die zichzelf belangrijk genoeg vonden om hun auto op de paddock te zetten ipv. de paddock. En dan ook nog het vele volk wat zich er tussendoorperst, waardoor dus alles vaststaat.

Alleen de Corvers is prima. Maar laat die tenten dan in 1x genoeg handel inslaan zodat er niet 3x een vrachtwagen langs moet komen (vriezer + koelkast doen wonderen!) en laat alle so-called bobo's en toeterende YabYum busjes (die met een noodgang tussen het publiek doordenderden) lekker oprotten naar de parkings. Als ze echt zo belangrijk zijn dan is er vast wel iemand van hun team die hun op wil halen met een scootertje.

MBT die fuif: Je kan het circuit hier ook niet de schuld van geven. Problemen kan je echter verwachten bij zo'n massaal feest (in Spa was het ook raak, ookal was het toen minder erg). Zet dan op z'n minst genoeg bewaking neer. Er stonden 2 securityguys bij de grote tent, de bewaking van de organisatie had wel doorgekregen dat er een gevecht was maar niet waar (miscommunicatie?) en de politie kwam 2 uur na de knokkerij nog eens met 3 busjes aanscheuren. Hoezo achter de feiten aan?

Last edited by Bramzel; 25-08-2004 at 23:23.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules