![]() |
|
|
||||
|
||||
Helaas geen 1000 km gezien vandaag, wel de 500 km Safety-car
![]() ![]() De publieke belangstelling was in mijn ogen zeer matig de afgelopen twee dagen. De Ticket-controle en de security waren van het welbekende slechte nivo............wat des te beter is voor de beurs van Jan Modaal ![]() Race zelf? De welbekende slijtageslag.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Juist toen ik inschakelde op de livestreaming zag ik een wagen van Pescarollo op de takelwagen staan. Aan de wagen te zien was het een erg zware klapper geweest.
Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
Inderdaad Ayari ging er behoorlijk hard af, ook Pearce in de Dallara ging er hard af.
|
|
||||
|
||||
Wat een dagje. Ik ga bij de start op de Raidillon staan, vlam de Panoz pakt direct de binneste kerb en schuift eraf. Dan, snel regenjas gaan halen want ik zag de donkere wolken afkomen. Kga kijken naar busstop...VLAM (letterlijke vlammen) Kaffer op die TVR, djeezes, dat was hallucinant, een steekvlam van wel 2 meter hoog(ik heb alleen geen reflex om direct mijnen fotokodak te nemen en een foto te nemen, kstond aan de grond genageld. Doet die marshal aan het begin van de pitlane teken dat hij moet stoppen om te blussen, nene, hij rijdt door
![]() ![]() ![]() Pffieow, wat een dagje ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Greetzz.. Corvetteboy |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Was mijn eerste endurance race live, en het is me niet tegengevallen. Al goed dat we met een toffe bende - die op een bepaald moment aangroeide tot 15 personen - onderweg waren, want wat zou je anders heel de tijd doen tijdens de pace-car situaties. Nu kan je je tenminste nog dik maken op die "klein autootjes" die zo'n hels kabaal maken als grote mensen spreken. ![]() Mijn kleine Ixus was te laat om die Audi fakkel op de plaat vast te leggen. Moet een zware klap geweest zijn. Alleen de hoofdtribune gaf bij de start een volle indruk, maar dat kwam vooral omdat er nogal wat "tiepkes" zijn die denken dat een zittribune om te gaan staan is. ![]() In ieder geval voor herhaling vatbaar. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Echt veel ongelukken inderdaad. Jammer genoeg had ik de meeste keren echt geen idee waarom nu weer een A6 in plaats van een R8 aan de leiding ging omdat ik achterop het circuit zat.
Heb je een speaker, dan versta je de engelse commentator niet omdat er auto's langskomen (en de franse niet omdat je geen frans verstaat ![]() Ik stond bovenaan Eau Rouge toen Kaffer zijn rookgordijn optrok (zal ie veel vrienden mee hebben gemaakt), en hoewel je daar Bus Stop kunt zien heb ik het ongeluk zelf natuurlijk gemist. Een tijd later crashte de Nasamax recht voor mijn neus - maar eigenlijk zelfs die gemist omdat ik een halve seconde voor de crash nog een foto ervan gemaakt had. Dus ik had de camera nog voor mijn gezicht... Maar het was weer mooi. Fantastisch om zoveel Le Mans prototypes op de baan te zien, vooral de R8's en Zyteks. Volgend jaar zeker weer. Hopelijk kan ik nog ergens een goede samenvatting zien, want van het verloop van de race heb ik echt geen idee gekregen. En ik ben natuurlijk ook wel benieuwd hoe die zware crashes allemaal zijn gebeurd! Heb ook nog wat foto's, maar die komen op z'n vroegst morgen online. Last edited by MarcelT; 13-09-2004 at 00:46. |
|
||||
|
||||
Het is idd moeilijk om de race te volgen wanneer je de 'Tour du circuit' aan het afleggen bent. Maar in die Beck's drankkotten zijn er wel tv-schermen en daar keek ik dan regelmatig naar de rangschikking... En ja, het is soms toch vervelend dat je je steeds moet afvragen waarom er nu weer een SC de baan opgereden is.
En man man, wat een spektakel op de baan...al die uitschuivers die ik gezien heb! Het was alleszins geen saaie LMES vandaag! ![]() Alleen jammer dat ik Marc niet eens aan het werk zag in de Lister proto... Het zit hem echt niet mee dit jaar ocharme... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Nog iemand de coverage op RTBF gezien? Was de moeite. Ze hebben in totaal wel enkele uren uitgezonden met deskundige co-commentaar van Vincent Vosse.
|
|
|||
|
|||
Quote:
op racingworld.be vind je een goed overzicht van de incidenten en het wedstrijdverloop. De bewegende beelden bedenk je er zelf even bij :-) Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|