![]() |
|
|
||||
|
||||
Magnifieke job : eigenlijk is't zonde van er mee te rijden ; 't is alleen al mooi om naar te kijken... Maar allez ik hoop toch dat we mekaar aan de meet tegenkomen en niet langs de kant .
|
|
|||
|
|||
Tog even een kleine opmerking :
Op de foto van de remmen vooraan zie ik dat er langs de linkse kant een rechtse schijf is gemonteerd !!!!! |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Neen ik moet eerst nog wat werken
|
|
|||
|
|||
Ben je zeker dat de remschijf verkeerd zit trackx ???, ik sta er open voor maar verklaar je nader...
Vandaag dinsdag 1 maart worden de laatste carrosserie delen aangevallen en gespoten, dus zaterdag kan er volop opgebouwt worden. Ook zijn alle ruiten reeds uitgesneden en met een zwarte boordrand gespoten. Woensdag 2 maart komen ze van de motortuner uit de computer aansluiten en alles uitproberen. Dus weer nipt maar we zullen het halen misschien met 1 weekje overschot. Doei Luc GM RACING Ps: Selespeed, dank voor foto's te posten, jij werkt achter de schermen, binnenkort mag je een studie maken hoe de datalogging werkt zodat we uiteindelijk nut halen aan dat duur hebbeding... dit zal ons het verschil tussen de piloten laten zien in een grafiek waar ze bijvb. remmen en welke snelheid ze halen uit een bepaalde bocht komende... |
|
||||
|
||||
Door de verhuiswerkzaamheden 2 zaterdagen niet kunnen komen werken aan de wagen en nu zie ik dat de werkzaamheden zeer goed zijn gevorderd,knap werk Patrick,Anthony en last,but not least Luc! Komende zaterdag ben ik terug van de partij.Tot zaterdag.
Nico. |
|
|||
|
|||
Beste Luc
inverband met de remschijven: alle AP en brembo schijven moeten gemonteerd worden met de groef voor stofafvoer in de draaizin van boven naar onder dit is belangrijk voor de koelschoepen in de schijf die dan de koellucht van de binnenkant van de schijf naar de buitenkant laat stromen(zie montage koelleidingen) bij verkeerde montage zal de koelleiding geen effekt meer hebben en worden de rollagers en de homokoneten van de cardan veel te warm . Groeten Chris Voet |
|
||||
|
||||
Quote:
"Groef voor stofafvoer in de draaizin van boven naar onder?" Is nogal dubbel op te pakken. Als je de draaizin neemt (linksom) en je kijkt naar de groef van boven naar onder dan gaat die ook naar links. En zitten ze dus juist. Als je echter de draaizin neemt (nog steeds linksom) en groef moet in de draaizin liggen van boven naar onder (dus eerst de bovenkant en dan de onderkant passeren een vast punt) dan liggen ze verkeerd. ![]() Een schetsje maakt veel duidelijk dus, De oplossing is: (bron: AP racing) ![]() Dus sorry Luc, maar inderdaad, ze liggen verkeerd. ![]() Last edited by Selespeed; 02-03-2005 at 09:33. |
|
|||
|
|||
Dank Selespeed & Tracks voor informatie, zullen de schijfjes juist plaatsen.
Alle losse delen (capot voor & achter, zijvleugels, deuren enz..) zijn ondertussen gespoten en worden zaterdag 5/03 geplaatst. Enkel nog een toeleverancier voor te lassen aluminiumdelen wakker schudden dat we deze ook kunnen plaatsen. (warme luchtafgeleider radiator) Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Al maar goed dat jullie het op tijd opgemerkt hebben. Wie weet wat er anders gebeurd was.
![]() |
|
|||
|
|||
dan hadden wij moeten depaneren
![]() |
|
||||
|
||||
'k Wil wel helpen duwen, maar ik vrees dat mijne motor dat niet kan halen.
Ps. die van de auto ook ni ![]()
|
|||
|
|||
GM RACING die eens nie zou uitvallen, dat zou wat zijn,hé ?
![]() Soms doen we er alles aan om het te laten gebeuren....zie remschijven! Wie weet zitten ze er van verleden jaar niet verkeerd op ?? Wat het duwen betreft, veel beloven, ja, verleden jaar niks van ondervonden ![]() Doei Luc |
|
|||
|
|||
Lees reglement Luc, het mag gewoon nie jong, anders hadden we dat al lang gedaan hé, ge kent mij toch.
![]() |
|
|||
|
|||
Verslag van werkzaamheden Zaterdag 5/03
Remschijven zijn goed geplaatst en nogmaals bedankt voor de heldere geest welke dit doorgaf (chris voet?) Het vordert langzaam maar zeker, zo moesten de motorkap en de 2 voorste zijflanken terug herspoten worden wegens te slordige afwerking van de spuiter, stof, "visogen" in de verf en slechte dekking op sommige plaatsen ! Selespeed zal terug enkele fotootjes posten van de actuele stand van zaken. Zaterdag 12/03 moet de wagen op z'n poten staan met de volledige outfit, daarna moet de camber, caster en uitweging gebeuren op maandag 14/03 door onzen "Eric"en daarna gaat het richting tuner op de rollenbank voor het startprobleem op te lossen bij warme motor. (probleem welke we hadden op de "promotion Night") Dus de technische keuring en training donderdag 17/03 zal zonder decoratie gebeuren (enkel de hoogstnodige en verplichte stickers) om dan volledig klaar te zijn tegen de zondag 20/03 in volle glorie (hhmmmm....) Doei Luc GM RACING |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|