![]() |
|
|
||||
|
||||
Is dat al op TV geweest?
![]() |
|
|||
|
|||
Enkele Pics van de natte Donderdag Training ,
![]() ![]() ![]() More On Site Grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Thomas, die 't programma presenteert, zei dat ze niet weten wanneer het wordt uitgezonden. De beslissing ligt met Eén!
B.V.S. waarom stonden al die wagens aan de keuring, waaronder ook jullie Marcos? Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
De mannen van het team hebben de Marcos naar Zolder gebracht... |
|
|||
|
|||
Er stonden ook nog een Mini, Clio, Ford Focus RallyModel 2001, Porsche...
Weet iemand waarom? Mvg |
|
||||
|
||||
Heeft er iemand fotos van de gecrashte Formule Renault 1600 wagens van Goossens Motorsport.
Verbaast me eigenlijk wel dat nog niemand hier iets over vermeld heeft terwijl dat die crashes toch niet min waren. Heb me laten vertellen dat op een van de 2 1600's er een heftig brandje was. Ik maak me dan ook de bedenking dat het niet echt verstandig te noemen is van Goossens motorsport om die youngsters meteen de baan op te sturen in zo'n regenweer. Je leert toch eerst stappen en vervolgens lopen.
|
||||
|
||||
De auto's werden gewogen en gefilmd tijdens het wegen... De ganse namiddag lang...
Ik ben echt zelf ook nieuwsgierig wat ze ermee gaan doen. Ik vermoed een quiz waar de kandidaten in de studio moeten gokken naar het gewicht en er om het dichtst bij moeten zijn ofzo... maar dat is dus allemaal speculatie ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|