De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Straatwagens
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 7 votes, 4.43 average.
  #586  
Old 24-11-2005, 19:58
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
gisteren voor het eerst een Hummer H3 gezien. Noem het gerust een baby-hummer, want erg groot was ie in vergelijking niet.
Reply With Quote
  #587  
Old 08-12-2005, 17:55
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Mol
Posts: 430
Dinsdag laatstleden op de E313 door een splinternieuwe Maserati Quattroporte voorbij gevlogen. Die reed minstens 180km/u!

Zelf ben ik enkele minuten later aan de kant gezet op de ring van A'pen. Snif! Maar goed, ik had het verdiend. Eigen schuld, dikke bult, maar het gaat me natuurlijk wel geld kosten.

Ik vond wel dat de agenten in kwestie een gevaarlijk maneuver deden om me aan de kant te zetten. Ik reed zelf +- 130km/u, en die gasten komen ineens met een rotvaart aangereden (zonder zwaailichten of sirene!) om pas op enkele centimeters van mijn achterbumper te eindigen. Als ik als schrikreactie op mijn rem zou gegaan zijn hadden ze er finaal opgezeten. Moeten zij ook geen afstand houden?
__________________
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2
Reply With Quote
  #588  
Old 19-12-2005, 20:41
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Merelbeke
Posts: 320
Dit weekend voor het eerst een TVR en een Marcos in het wild gezien. Een schrikwekkende ervaring... Het was echter niet in België, maar in de jungle van London. Daarnaast ook nog een stuk of 5 Continental GT; een stuk of 8 Hummers. Maar het mooiste waren de drie AM DB9's. Ook een McLaren F1 die daar zomaar op een parking stond. Schitterend weekend, al zeg ik het zelf.
__________________
Reply With Quote
  #589  
Old 06-01-2006, 00:00
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Dilbeek
Posts: 689
Deze namiddag ter hoogte van de afrit Zaventem een zwarte Corvette C6 op een depanneuse !
__________________
Reply With Quote
  #590  
Old 06-01-2006, 00:16
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Gisterenochtend een Jenssen gezien op de E40... Nog nooit eerder van gehoord, laat staan gezien. Zag er een beetje TVR uit, maar dan ook weer niet... Exotisch anders wel.
Reply With Quote
  #591  
Old 06-01-2006, 00:36
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Euh, een 34jarige Steyr-Puch Pinzgauer 710K zal wel niemand bekend zijn denk ik, maar is nogal zeldzaam en ik heb er zo eentje in mijn bezit :-).

Pinzie
Reply With Quote
  #592  
Old 06-01-2006, 10:13
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Quote:
Originally Posted by Huudo
Gisterenochtend een Jenssen gezien op de E40... Nog nooit eerder van gehoord, laat staan gezien. Zag er een beetje TVR uit, maar dan ook weer niet... Exotisch anders wel.
Gij zijt zeker van een andere generatie
Was het een Jensen Interceptor of een Jensen Healey (of is dat een te moeilijke quizvraag?)? De Interceptor vond ik een goeie 30 jaar geleden één van de mooiste Britse GT's, en als ik me niet vergis werd die ook wel in een TV serie gebruikt (met Roger Moore en Tony Curtis), maar die naam ben ik kwijt.

De Interceptor:


De Healy


Maar vermoedelijk gaat het over een S-V8, gij zijt immers van een andere generatie

....en die heb ik ook nog nooit gezien:-(

Last edited by Jan; 06-01-2006 at 11:02.
Reply With Quote
  #593  
Old 06-01-2006, 11:00
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Mol
Posts: 430
Quote:
Originally Posted by jan
De Interceptor vond ik een goeie 30 jaar geleden één van de mooiste Britse GT's, en als ik me niet vergis werd die ook wel in een TV serie gebruikt (met Roger Moore en Tony Curtis), maar die naam ben ik kwijt.
Ik denk dat je "The Persuaders" bedoeld, niet? Dat was niet met een Jensen, maar met een Aston DBS voor Moore en een (Ferrari) Dino 246 voor Curtis. Komt binnenkort een film-remake van met Steve Coogan en Ben Stiller in de hoofdrollen.
__________________
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2
Reply With Quote
  #594  
Old 06-01-2006, 11:19
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Quote:
Originally Posted by Rohrl-fan
Ik denk dat je "The Persuaders" bedoeld, niet? Dat was niet met een Jensen, maar met een Aston DBS voor Moore en een (Ferrari) Dino 246 voor Curtis. Komt binnenkort een film-remake van met Steve Coogan en Ben Stiller in de hoofdrollen.
Inderdeed my dear Rohrl-fan
Reply With Quote
  #595  
Old 09-02-2006, 12:36
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Mol
Posts: 430
Weer wat meegemaakt deze week!

Eerst en vooral, dinsdagmiddag reed ik samen met mijn vriendin van Geel naar Lommel. Halverwege stond ik aan te schuiven aan een stoplicht (voor de kenners van regio Mol: aan de lichten ter hoogte van supermarkt Alma) en keek ik even naar rechts. Wat zag ik? Men was foto's aan't maken van een kwartet super-GTI's!!! Een BMW 130i, een Ford Focus ST, een Opel Astra OPC en een VW Golf R32. Natuurlijk even terug gereden en een kijkje gaan nemen. Bleek een reportage-ploeg van het magazine Autowereld te zijn. Die gelukzakken hadden zich de hele dag uitgeleefd op het testparcours van Ford in Lommel.

Goed, de volgende dag reed ik 's namiddags Geel centrum uit en passeerde ik het locale Shell-tankstation. En wat stond men daar vol te tanken? Een knalgele Porsche 911 997 Carrera S en een schitterende Aston V8 Vantage!! Ook daar natuurlijk gestopt en een praatje gaan maken. Het bleken bekenden te zijn. Deze keer was het namelijk een afvaardiging van Autovisie met o.a. hoofdredacteur Ton Roks en fotograaf Henk Van den Hurck in't gezelschap. Zij waren op weg naar Luik voor een foto-shoot in een oud industriëel landschap.

Later op de dag in A'pen nog een donkergroene oude Aston V8 (jaren '80) gezien en een grijze Ferrari F430 Spider.
__________________
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2
Reply With Quote
  #596  
Old 28-02-2006, 22:41
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Gisterenochtend op de E40 nog een Porsche 911 Speedster gespot (type 964). Dat was 1. lang geleden en 2. toch wel een rariteit op de wegen en niet alleen de onze denk ik zo.
Reply With Quote
  #597  
Old 11-03-2006, 19:20
Netforce_1's Avatar
Netforce_1 Netforce_1 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2004
Location: Atom City
Posts: 181
Vrijdag in de voormiddag op de R0 een "Bentley Azure Convertible" gezien. Kwam van de E19 ter hoogte van Zaventem de Ring opgereden.
Ook geen alledaagse verschijning
__________________
Vorsprung durch Technik
Reply With Quote
  #598  
Old 12-03-2006, 22:52
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Maasmechelen
Posts: 544
Vrijdag in maasmechelen op de rijksweg een rode Toyota Supra. Ik reed verder na de toyota garage en zag daar de Toyota Supra staan die in de touringcup enkele wedstrijden gereden heeft... Ik vind ze echt geweldig, die Supra's
__________________
Reply With Quote
  #599  
Old 12-03-2006, 22:55
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
vandaag in het centrum van Zolder een nieuwe Mustang GT500 gezien
__________________
http://www.brechtdecancq.com
Reply With Quote
  #600  
Old 13-03-2006, 13:01
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Van morgen op E313 voorbijgestoken door Maseratie 4-deurs, donkergroen .
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.