![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind Brands Hatch trouwens een *prachtig* circuit. Er zijn heel veel plaatsen waar je kunt staan zonder draad en je staat soms op een paar meter van de baan verwijderd. Van mij zouden ze deze meeting jaarlijks op de kalender mogen zetten! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Tja dan mijn gemekker over het lage aantal deelnemers. Ik ben in het bezit van alle Belcarboeken voorzien van alle data m.b.t. deelnemers. Mijn conclusie, gebaseerd op feiten, is niets anders dan dat het Belcar-volume hard achteruit gaat............... Tuurlijk, het zijn er nog steeds meer dan andere series zoals de Britcar of wat dan ook. Heel mooi allemaal..........maar ik spiegel mezelf nooit aan de prestaties van anderen. Dat zal me een zorg zijn, mijn eigen prestatie moet top zijn..........ik pas mijn nivo niet aan dat van mijn zwakkere buren ![]() Simpel voorbeeld van de hedendaagse reailiteit: In het dagelijkse leven monteert ons bedrijf o.a. airco's. Stel nu dat mijn collega-buurman installateur een airco monteert die niet werkt. Dat is dus een slechte prestatie! Als ik nu een airco monteer die wel werkt maar niet het beloofde comfort voor de klant haalt...........heb ik dan een goede prestatie geleverd? Nee, mijn prestatie is net zo slecht........in beide gevallen is de klant niet tevreden. Ik lever pas een goede prestatie als de klant tevreden is en niet als ik iets minder slecht ben als mijn buurman ![]() Dit is mijn denkwijze en zeer zeker niet de denkwijze van iedereen maar ik mag toch mijn mening ventileren, hoe hard dat misschien voor sommigen ook is ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gebruik de search-functie van dit forum eens, u zult zien dat wij in het verleden vaker georganiseerde tripjes in elkaar gestoken hebben. We zijn maar amateurs en hebben niet altijd de tijd om iets te regelen ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Vergeet ook de studenten niet he mannen
![]()
|
||||
|
||||
Brands Hatch was great. Een uitstap die naar mijn bescheiden mening zeker voor herhaling vatbaar is. Samen met Dijon de beste buitenlandse uitstap van de BELCAR tot op heden.
Schitterend circuit, ondanks dat het niet het meest veilige is en er veel snelle bochten zijn, is vrijwel niemand met ongeval-schade naar huis gegaan. Iets wat we niet kunnen zeggen van de vorige races in Francorchamps, een circuit dat aan F1 normen voldoet...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ben het volledig eens met AJ. ben zondag naar daar geweest met de trein en heb een super dag gehad. Tof circuit, leuke sfeer en mooie race.
dit mag van mij volgend jaar trug doorgaan ![]() |
|
||||
|
||||
Ik sluit me ook aan bij AJ en Dragonfly. Bij mjin terugkeer stond er trouwens nog 20km minder op mijn kmteller dan een rit heen en weer Francorchamps. (er zitten natuurlijk wel een paar km spoorlijn tussen
![]() |
|
||||
|
||||
De herbouw van de Mini heeft wel een voordeel met zich mee gebracht...........de mooie blauwe neus is terug. In de Autosport van vorige week hadden ze voor het nieuws van de deelname een leuke kop bedacht: "Ickx is Fixed"
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Same here.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey, Die on-board beelden van de Corvette zijn zeker te zien in de video review van HIBN.tv. Yvonne |
|
|||
|
|||
Quote:
blijft ie ook zo ?? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|