De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 19-07-2005, 19:36
Vertigo Streiff Vertigo Streiff is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Overigens een leuk feitje wat we in de pers nergens gelezen hebben. Tijdens de Zolder Super Prix zat er een dame achter het stuur van een Ferrari F1. Nee, geen Danica Patrick maar Paulien Zwart. Dus als iemand zijn of haar foto's terugkijkt, achter het stuur van de Ferrari met startnummer 27 zat ze.

Weliswaar niet op volle snelheid, maar ze reed er in ieder geval mee rond
De wagen waar Paulien Zwart mee reed stond ook naast de Ascari's in box 1&2. Is die wagen van Klaas Zwart of van de Ferrari Corse Cliente (de wagens die in de demo meereden)?
Reply With Quote
Old 19-07-2005, 22:42
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Overigens een leuk feitje wat we in de pers nergens gelezen hebben. Tijdens de Zolder Super Prix zat er een dame achter het stuur van een Ferrari F1. Nee, geen Danica Patrick maar Paulien Zwart. Dus als iemand zijn of haar foto's terugkijkt, achter het stuur van de Ferrari met startnummer 27 zat ze.
Daarom dat die wagen zo enorm traag ging
Reply With Quote
Old 19-07-2005, 23:01
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Vertigo Streiff
De wagen waar Paulien Zwart mee reed stond ook naast de Ascari's in box 1&2. Is die wagen van Klaas Zwart of van de Ferrari Corse Cliente (de wagens die in de demo meereden)?
In het verleden heeft Klaas Zwart met die wagen in de Euroboss gereden. Toen was er volgens mij nog geen Ferrari Corsi Cliente F1-programma. Dus die wagen kon weleens permanent in de garage staan van Klaas
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 20-07-2005, 00:37
Frank 490's Avatar
Frank 490 Frank 490 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Autofan
Daarom dat die wagen zo enorm traag ging
Eh, vind je het heel vervelend als ik dit als dom gelul beschouw, of kan je daar wel mee leven? Ik heb toch al lang geleden ontdekt dat de wijze waarom men plast, zittend of staand, niet zoveel zegt over andere vaardigheden.

Succes met je verdere ontwikkeling.
Reply With Quote
Old 20-07-2005, 09:25
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Oei oei, weer iemand op zijn teentjes getrapt...
Reply With Quote
Old 20-07-2005, 12:35
Astra-fan Astra-fan is offline
De Paddock Rookie

Wagen is inderdaad van Zwart denk ik. Zijn naam stond alleszins op de wagen als piloot.
Reply With Quote
Old 20-07-2005, 15:52
Hanne's Avatar
Hanne Hanne is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Ottooke
Een oplossing voor dit soort problemen is er al langer:
En is er ook aan de dames gedacht? Bv een dames T-shirtje of hemdje?

Groetekes
Reply With Quote
Old 20-07-2005, 17:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Hanne
En is er ook aan de dames gedacht? Bv een dames T-shirtje of hemdje?

Groetekes
We hadden meer het idee voor bkini's en strings, heeft wel als nadeel dat het kleine logo's gaan worden
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 20-07-2005, 18:32
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular

Quote:
We hadden meer het idee voor bkini's en strings, heeft wel als nadeel dat het kleine logo's gaan worden
Bodypaint die logo's
Old 21-07-2005, 17:59
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Naar aanleiding van een crash in DSC is Meindert van Buuren voor 2 wedstrijden geschorst: http://www.supercarchallenge.nl/Foru...asp?MSG_ID=377
Reply With Quote
Old 21-07-2005, 18:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Toch wel uniek, de promoter die een schorsing oploopt tijdens zijn eigen evenement . De tekst van D. van Elk mag duidelijk zijn, regels zijn regels en die gelden voor iedereen. Niemand uitgezonderd. De voorbeelden van de Clio's en de BRL V6 passen perfekt in de uitspraken van D. van Elk.

Het is ook vrij simpel, het bedrijf V-Max Racing Management kan geen negatief imago gebruiken. Het is een doodnormale onderneming die zijn centjes verdiend met tevreden racende klanten in wedstrijdvorm. Ongelukken en schuivers, liever niet............want dan kunnen de klanten niet meer rijden. In zo'n situatie is een "onafhankelijke klasse" in het voordeel t.o.v. een kampioenschap onder NAV/KNAF vlag. Minder bureaucratie, korter op de bal spelen en geen vijfhonderd bestuursorganen die zich ermee gaan bemoeien ...........laatste voordeel is dat ze geen blauwe blazers moeten aanschaffen
Reply With Quote
Old 21-07-2005, 18:33
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by FIRE
Naar aanleiding van een crash in DSC is Meindert van Buuren voor 2 wedstrijden geschorst: http://www.supercarchallenge.nl/Foru...asp?MSG_ID=377
effe off topic:

Zou dit in de TC (VAS) ook kunnen ??? Dit artikel doet me aan iets denken.
Alleen, in de TC noemen ze zoiets een race-incident.
Ik koester niet lang wrok, diegenen die me kennen weten dat, maar een bepaald voorval (zie een andere topic), krijg ik moeilijk verteerd.

Bart
Reply With Quote
Old 21-07-2005, 19:22
Frank 490's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Autofan
Oei oei, weer iemand op zijn teentjes getrapt...
Nou op m'n teentjes getrapt ben ik niet zo gauw. Het ging trouwens niet om mijn teentjes, maar om die van Paulien. Ik vind het inderdaad dom gelul, onnozel sexisme als je dat passender vindt, om op deze wijze over rijdsters te praten. Ik heb er ook wel zien rijden waarbij ik zo mijn bedenkingen had over de racevaardigheid. Paulien Zwart kan toevallig wél behoorlijk sturen. Het wel of niet met een auto kunnen omgaan heeft inderdaad niks te maken met 'de wijze waarop men plast', zoals ik dat dan uitdruk. Ter illustratie wijs ik je er nog even op dat de BRL Light race is gewonnen door Gaby Uljee, die ook al 'zittend plast'. Beide dames rijden echt wel rondjes om mij heen en ik 'plas staand' (als ik niet omval van dronkenschap, maar dat is een ander verhaal).

Ik ga er bij nader inzien toch maar van uit dat ik jouw opmerking als poging tot luchtigheid had moeten beschouwen en er dus niet overdreven fel op had moeten reageren en daar laten we het dan maar bij, wat mij betreft.
Reply With Quote
Old 21-07-2005, 19:44
Frank 490's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
In zo'n situatie is een "onafhankelijke klasse" in het voordeel t.o.v. een kampioenschap onder NAV/KNAF vlag. Minder bureaucratie, korter op de bal spelen en geen vijfhonderd bestuursorganen die zich ermee gaan bemoeien ...........laatste voordeel is dat ze geen blauwe blazers moeten aanschaffen
Mark, het is gewoon lastig om te doorgronden, maar ik probeer het toch nog een keer te verhelderen. De KNAF is de Nederlandse autosportbond. Die verschaft dus de licenties e.d. maar organiseert geen races enzovoorts. De NAV (Nederlandse Autorensport Vereniging) is als organisator aangesloten bij die bond en heeft een organisatorslicentie. In de tijden dat autosport nog regulering behoefde was het de NAV die reglementen opstelde voor de diverse kampioenschappen en die kampioenschappen vervolgens ook organiseerde. Als je kijkt naar de huidige situatie zie je dat er allerlei kampioenschappen zijn die een dergelijke regulering eigenlijk niet (meer) nodig hebben. Zo worden er voor de diverse Renault klassen kant en klare reglementen aangereikt vanuit Frankrijk. Ook voor de Formule Ford zijn reglementen voor handen, vanuit Groot Brittannië, aangevuld met de ideeën van de Formule Ford Club Holland (FFCH). De Youngtimers rijden volgens de Duitse regelementen en klasse-indelingen, de recente diverse Alfa Romeo cups hebben de Italiaanse regels overgenomen en ga zo maar door. Ook de DSC heeft een eigen reglement opgesteld en gepresenteerd. Op dit moment worden de Nederlandse kampioenschappen nog gereden onder de vlag van de NAV, maar de NAV zal nog dit jaar ophouden te bestaan. Of dat een goede ontwikkeling is mag je je afvragen, het is in ieder geval wel een onafwendbare en mogelijk logische. De NAV, van oorsprong een rijdersvereniging die overigens geen blauwe blazers kende, is in feite overbodig geworden. Het gat wat deze club achterlaat wordt opgevuld door het Circuit Zandvoort, jouw vriend (zal ik maar zeggen) Hans Ernst, dus. Die organiseren vanaf 2006 de Nederlandse kampioenschappen. Wat dat betekent voor uitstapjes naar andere circuits (Assen, Zolder, Spa en de rest van Europa) kunnen we zelf wel bedenken....
Reply With Quote
Old 21-07-2005, 20:28
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Frank 490
Het gat wat deze club achterlaat wordt opgevuld door het Circuit Zandvoort, jouw vriend (zal ik maar zeggen) Hans Ernst, dus. Die organiseren vanaf 2006 de Nederlandse kampioenschappen. Wat dat betekent voor uitstapjes naar andere circuits (Assen, Zolder, Spa en de rest van Europa) kunnen we zelf wel bedenken....
Slechte zaak voor de Nederlandse autosport.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules