![]() |
|
|
||||
|
||||
Tarquini out voor de race .
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() foto: fiawtcc.com |
|
|||
|
|||
Inderdaad, dat is het nadeel van zulke smalle stratencircuits.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het circuit niet echt ken. Kan me geen races van andere jaren voor de geest halen. Ik hoop dat ik wakker kan blijven. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik zag net onderstaande foto: FOTO Schandalig, dat komt direct op in mij als ik de foto zag! Huisman rijd voor rekening van "ons" RBM, RBM runt de wagen, in de media schrijven ze wel dat Huisman als 2e piloot van RBM Andy mss kan helpen, ... Maar dan zie je de wagen zonder RBM stickers en met compleet het zelfde design als die van de Mullers. Hij heeft wel maar een 13e plaats op de grid en zal dus normaalgezien niet veel in de pap te brokken hebben. Maar ik hoop echt dat ze Huisman niet gaan gebruiken om Muller te helpen in het nadeel van "onze" Andy. Last edited by Mr.Dallara; 19-11-2005 at 20:41. |
|
|||
|
|||
De rekening van Huisman wordt betaald door BMW Duitsland. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de monteurs ook van Schnitzer zijn, de wagen is dus enkel onder de naam RBM ingeschreven. Dus schandalig is het niet, hoogstens verwarrend en onduidelijk.
De foto werkt trouwens niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk dat ik alvast ga probere wakker voor worde met de start... (met behulp van de wekker natuurlijk) |
|
||||
|
||||
Miljaar, van der Ploeg aan de micro op eurosport
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
't is al prijs Jörg Müller in de fout in de 1e en alles strop erachter . Van der Ploeg denkt dat't Huisman is in Watsons-livrei... 2x mis dus ; nu begint hij weer over B Ert Mampaey ...
|
|
||||
|
||||
Nog geen toer gereden en het is al prijs!
![]() |
|
||||
|
||||
En Andy bijna kampioen
![]()
|
||||
|
||||
Huisman heeft z'n werk gedaan ; Giovanardi afgeschoten ... Farfus wint z'n 1e race . Dirk is er ook nog afgegaan . Priaulx in een zetel nu . Als't 'n BMW moet zijn dan liefst die uiteraard .
|
|
||||
|
||||
wat een goede resultaten voor de chevy's !!
voor priaulx is hij zo goed als binne, dirk muller reed uit op de 10de plaats en staat dus op de grid achter priaulx. MAAR, je weet maar nooit... |
|
||||
|
||||
Jihaaaaaaaaaaaa!
![]() ![]() ![]() Proficait Andy en RBM! Twee jaar op rij als klein privé team "de grote mannen" van de fabriek verslaan, dit is geen toeval meer! RBM is de absolute top! |
|
||||
|
||||
Bravo Bart Andy, & co, Farfus, Giovanardi, Chevy (wel supertraag op straight) . Awoert voor Huisman (die zou race 2 niet eens mogen starten hebben en wint race 2 dankzij Pacecar en gratie van Andy) en knoeiers Couto, Thompson (traag en nog niet op de baan kunnen blijven) en de Müllers .
|
|
||||
|
||||
jaja andy priaulx wtcc kampioen !
![]() ook een mooie prestatie van huisman.. wie had dat gedacht ![]() ook het eerste podium voor chevrolet ! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|