De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-12-2005, 13:03
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Pff maar 2 races op Spa - Verder hebben ze niet veel geleerd van dit jaar - het jaar is zo lang en toch weer 2 wedstrijden op 2 weken tijd...
Reply With Quote
Old 11-12-2005, 14:46
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Ze zijn zo te zien aan het werken aan de nieuwe Belcarwebsite voor 2006, wel nog under construction natuurlijk.-> http://www.giganet.nl/belcar/index.htm/
Old 11-12-2005, 16:13
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by VolvoS60
Kan je er dan geen schooluitstap van maken, is toch de voorlaatste dag van het schooljaar?
Wel, vrijdag zei Marc Martens dat hij diverse scholen had aangesproken en die hebben hun akkoord gegeven om die dag naar het circuit te gaan.
Ik zal toch eens mijn directeur moeten aanspreken, want ik weet dat er verschillende leerlingen van mij (uit het tweede middelbaar) verder willen gaan in de richting Automechanica. Dan kan ik aankaarten dat het toch leuk zou zijn om de mecaniciens daar eens aan het werk te zien!
You never know...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 11-12-2005, 16:26
strepper strepper is offline
De Paddock Rookie

zijn ze dan echt van plan om in de week te koersen.
da kan toch nie.
Reply With Quote
Old 11-12-2005, 16:54
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Kan je er dan geen schooluitstap van maken, is toch de voorlaatste dag van het schooljaar?
Dat is ook de bedoeling van deze race. Men wil er een jongerendag van maken. Examens gedaan, allemaal de bus op en een dagje "Zolderen".
Boterhammekes mee, fleske cola en karren maar.

Voor een keer zullen de tribunes (hopelijk)gevuld zijn met een bende joelende gasten.

Koen Wauters hou je vast

Er is natuurlijk ook nog Pennezakkerock als alternatief...

Randbemerking...als werkende ouder heb je daar natuurlijk weinig aan. Het kost ons wel een extra dag vakantie.
Reply With Quote
Old 11-12-2005, 17:14
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Belle
Dan kan ik aankaarten dat het toch leuk zou zijn om de mecaniciens daar eens aan het werk te zien!
You never know...
Is natuurlijk heel leuk. Dan zou Circuit Zolder een soort van pitwalk moeten doen want zomaar de boxen inlopen zullen de teams niet zo tof vinden.

Hopelijk lukt het u Belle om dat dagje te regelen!

Mvg...
Reply With Quote
Old 11-12-2005, 19:20
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

oké, wedstrijd op donderdag, geen probleem daar kan ik mee leven, maar moeten we dan ook nog dinsdag vrije trainingen hebben en woensdag qualif???
Zal mijn groot verlof volgend jaar maar al een weekje inkorten!!!
Of is het misschien allemaal op één dag te doen??? Zou best kunnen dat men niet genog A-weekends kwa geluid meer had en het dan maar gauw op een donderdag plaatst, waar men zoveel geluid mag maken als men wil... Zou dat niet eerder de achter liggende reden zijn???
Reply With Quote
Old 11-12-2005, 22:54
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by corvetteboy
Ze zijn zo te zien aan het werken aan de nieuwe Belcarwebsite voor 2006, wel nog under construction natuurlijk.-> http://www.giganet.nl/belcar/index.htm/
Een site voor alles.........Belcar Original, Belcar Endurance, Belcar Sprint, Belcar Sprint Historic.

Wat betreft de nu al beruchte datum 29-06-06, eerst de officiële babbel eens afwachten...........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 11-12-2005, 23:15
VolvoS60's Avatar
VolvoS60 VolvoS60 is offline
De Paddock Rookie

Waarom dan de dagen voor 29/06 ook?
Dan is er wel een geluidsbeperking op circuit zolder. Alles zal zich afspelen op donderdag, 's morgens training en 's namiddags de wedstrijd.
Geen overnachtingskosten. Goedkoper dus.
En Mark, ik heb de heer Verschraegen heel goed begrepen hoor op de Belcarparty.
Reply With Quote
Old 11-12-2005, 23:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
En Mark, ik heb de heer Verschraegen heel goed begrepen hoor op de Belcarparty.
Dat geloof ik graag Doelde meer op het verschijnen van de pressrelease (waarschijnlijk morgen).......met de opmerking over de officiële babbel.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 09:38
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

[QUOTE=VolvoS60]Waarom dan de dagen voor 29/06 ook?
Dan is er wel een geluidsbeperking op circuit zolder. Alles zal zich afspelen op donderdag, 's morgens training en 's namiddags de wedstrijd.
Geen overnachtingskosten. Goedkoper dus.
QUOTE]
Een beetje stom hé... daar kosten gaan op besparen; maar setjes banden mag je zoveel als je wil verbruiken hihi... Voor de prijs van één setje heb ik heel het jaar mijn overnachtingen betaald... (die banden is maar een voorbeeld hé...)
Maar ja elk jaar moet er wel een geflopt idee tussen zitten; zoals afgelopen jaar die twee keer een uur koers; volgend jaar koers op een donderdag... Gaat het inschrijvingsgeld dan voor die wedstrijd ook naar beneden??? A ja maar één dag alles afhuren???
grtz
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 18:26
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

bwa, als de autosport zo populair kan gemaakt worden bij de jeugd...
nadeel is dan wel dat het daar dan vol snotneuzen gaat lopen
Old 12-12-2005, 18:34
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by marcel
bwa, als de autosport zo populair kan gemaakt worden bij de jeugd...
Ja, maar zorgen dat ze blijven komen is een andere zaak. Als studente kon ik namelijk niet naar het circuit toe omdat ik dat simpelweg niet kon betalen, want reken eens samen: inkom, nafte, geld voor eten en drinken,... En als je net je rijbewijs hebt, ga je niet van Gent naar Limburg rijden voor een 'koerske'. En velen hebben nog geen rijbewijs dus ze moeten al haast hun ouders meekrijgen als ze veraf wonen en dat lijkt mij minder evident...

Voor een dagje koers ben je al gauw 30 euro kwijt en de jeugd geeft dat geld toch liever uit aan hun mp3-spelerkes, gsm-kaarten of plaatselijke fuiven op zaterdagavond... Ik vind het zeker een mooi initiatief maar of een doelpubliek vanaf 14 jaar haalbaar wordt, daar vrees ik een beetje voor...

BTW, onze school gaat naar 'Pennezakkenrock' dus vrees dat Zolder er niet inzit... 't Tzal verlof zonder wedde worden!

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 19:18
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Gaan die kinderen "koud" naar de Belcar toe? M.a.w. krijgen ze van te voren een "projectje Belcar" op school zo dat ze weten wat ze te zien krijgen? Iemand die voor de eerste keer naar een Belcar wedstrijd toegaat zonder voorbereiding heeft het na 20 minuten wel gezien.........de wedstrijd kunnen ze dan niet meer volgen. Die discussies hebben we hier reeds meerdere malen gehad.
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 19:31
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Vind het toch maar vreemd zo die Belcar 'voor kinderen'. Ik denk dan vooral aan de veiligheid van de kinderen.
Een meester of juffrouw voor 30 joelende kinderen in een paddock (wat toch niet altijd de meest veilige plek is)

Motorsport can be dangerous...laten we gewoon het lot niet tarten. Als ouders er zelf voor kiezen om hun kids mee te nemen naar CZ dat is dan hun keuze maar als je 'verplicht' op schoolreisje naar zolder moet er gebeurt iets...
Ik hoef er niet aan te denken. Wat met de oortjes van die kinderen?

Marshals kunnen nu eenmaal niet constant in de gaten houden of kinderen in de pits/paddock binnen glippen...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules