De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 30-04-2006, 23:42
Yannick R's Avatar
Yannick R Yannick R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Fonne
Van Hooydonck heb ik niet zien rijden.
Mollkens was 9de.
Ik wel, in een Racing For Belgium wagen met nr. 23. Hij reed toch denk ik op een 6/7e plek dacht ik. En hij staat niet op de finishlijst
Old 30-04-2006, 23:54
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

nr 23 was James Kirkpatrick van Epsilon Euskadi, in 4de positie gefinisht.
Jeffe reed niet mee
Old 01-05-2006, 11:58
strepper strepper is offline
De Paddock Rookie

de veiligheid van de toeschouwers op de berg was ook niet gewaarborgd kan ik zeggen.
als er daar iets had moeten gebeuren, dan was de catastrove niet te overzien denk ik.
Zolder heeft dan wel geinvesteerd in het circuit. Maar niet in inzake veiligheid van de toeschouwers.
Nu ik kan zeggen dat wij met een aantal personen een brief gaan versturen met bijgevoegde fotos waarop men duidelijk kan zien wat ik bedoel.
Nu ik betwijfel of er dit jaar nog wel zoveel volk naar zolder gaat afzakken hoor.
ook het mobiliteitsplan kan veel beter. Ik hoop voor het circuit-zolder dat zij nooit nog F1 gaan krijgen want dan gaan de chaos niet te overzien zijn denk ik.
Reply With Quote
Old 01-05-2006, 15:25
Yannick R's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel
nr 23 was James Kirkpatrick van Epsilon Euskadi, in 4de positie gefinisht.
Jeffe reed niet mee
Ik heb toch J. Van Hooydonck op die ruit zien plakken denk ik .
Old 01-05-2006, 16:27
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Dat was wel het hoogtepunt van het weekend denk ik. Een eenzaam wiel dat de eerste linkse ingaat onder gejuich van het publiek...
Dat gejuich was in de eerste plaats omdat die band sneller rolde dan dat wrak van Mayerl... Het was wel een grappig zicht.

Ivm Van Hooydonk:

Zoals ik al zei. De Mégane Trophy is niet meer interessant genoeg voor Jeffrey, omdat hij zich volledig op de F1 wil concentreren. Of dat een slime zet is laat ik in het midden... In ieder geval was Jeffrey dit weekend niet in Zolder, maar wel in Hockenheim. Hij begleidt Dominick Muermans in de Formule 3.

Ivm Mégane Trophy en de miserie daarrond:
Mollekens en Kuppens hebben zich meteen in de pitlane geparkeerd na de tweede race. Kuppens zei dat de races toch niet meetelden voor punten en Mollekens was ook niet te spreken over al die miserie. E.e.a. kan je vandaag (straks) normaal lezen op autosport.be .
Reply With Quote
Old 01-05-2006, 19:12
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by strepper
de veiligheid van de toeschouwers op de berg was ook niet gewaarborgd kan ik zeggen.
als er daar iets had moeten gebeuren, dan was de catastrove niet te overzien denk ik.
Zolder heeft dan wel geinvesteerd in het circuit. Maar niet in inzake veiligheid van de toeschouwers.
Nu ik kan zeggen dat wij met een aantal personen een brief gaan versturen met bijgevoegde fotos waarop men duidelijk kan zien wat ik bedoel.
Nu ik betwijfel of er dit jaar nog wel zoveel volk naar zolder gaat afzakken hoor.
ook het mobiliteitsplan kan veel beter. Ik hoop voor het circuit-zolder dat zij nooit nog F1 gaan krijgen want dan gaan de chaos niet te overzien zijn denk ik.
Er zijn ook bepaalde mensen die geen 18 zijn en toch aan een 'track acces' kaart geraken, zoiets kan toch ook niet ...
Old 01-05-2006, 19:20
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by bluelite
Zoals ik al zei. De Mégane Trophy is niet meer interessant genoeg voor Jeffrey, omdat hij zich volledig op de F1 wil concentreren. Of dat een slime zet is laat ik in het midden... In ieder geval was Jeffrey dit weekend niet in Zolder, maar wel in Hockenheim. Hij begleidt Dominick Muermans in de Formule 3.
De banden met de familie Muermans warm houden...kan nog van pas komen...
Reply With Quote
Old 01-05-2006, 19:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by strepper
als er daar iets had moeten gebeuren, dan was de catastrove niet te overzien denk ik
Ooit weleens de achterkant van een toegangskaartje gelezen? Het bezoeken van een autosportwedstrijd gebeurd nog steeds op eigen risico. Als ik het goed begrijp zijn jullie, ondanks de naar jullie mening onveilige situatie, blijven staan kijken. Dat is niet echt een sterk betoog
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 01-05-2006, 20:10
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular

Klopt niet echt Mark.
Je hebt als inrichter en / of omloopeigenaar ondanks alles ook verantwoordelijkheden. Maar de grens ligt erg onduidelijk in welk geval wat en hoe. Iedereen, zelfs bvb pretparken, plaatsen de "op eigen risiko" slogan in de hoop dat de meeste bezoekers het dan maar op eigen kap nemen.
Reply With Quote
Old 01-05-2006, 22:30
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Yannick R
Ik heb toch J. Van Hooydonck op die ruit zien plakken denk ik .
alle, dan heb jij gelijk en de officiele uitslag op de site van Renault Sport zal zich vergist hebben
Old 02-05-2006, 18:54
Yannick R's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel
alle, dan heb jij gelijk en de officiele uitslag op de site van Renault Sport zal zich vergist hebben
Dat zeg ik toch ni, maar ik dacht echt dat ik zijn naam gezien had.
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules