![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
nr 23 was James Kirkpatrick van Epsilon Euskadi, in 4de positie gefinisht.
Jeffe reed niet mee
|
|||
|
|||
de veiligheid van de toeschouwers op de berg was ook niet gewaarborgd kan ik zeggen.
als er daar iets had moeten gebeuren, dan was de catastrove niet te overzien denk ik. Zolder heeft dan wel geinvesteerd in het circuit. Maar niet in inzake veiligheid van de toeschouwers. Nu ik kan zeggen dat wij met een aantal personen een brief gaan versturen met bijgevoegde fotos waarop men duidelijk kan zien wat ik bedoel. Nu ik betwijfel of er dit jaar nog wel zoveel volk naar zolder gaat afzakken hoor. ook het mobiliteitsplan kan veel beter. Ik hoop voor het circuit-zolder dat zij nooit nog F1 gaan krijgen want dan gaan de chaos niet te overzien zijn denk ik. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ivm Van Hooydonk: Zoals ik al zei. De Mégane Trophy is niet meer interessant genoeg voor Jeffrey, omdat hij zich volledig op de F1 wil concentreren. Of dat een slime zet is laat ik in het midden... In ieder geval was Jeffrey dit weekend niet in Zolder, maar wel in Hockenheim. Hij begleidt Dominick Muermans in de Formule 3. Ivm Mégane Trophy en de miserie daarrond: Mollekens en Kuppens hebben zich meteen in de pitlane geparkeerd na de tweede race. Kuppens zei dat de races toch niet meetelden voor punten en Mollekens was ook niet te spreken over al die miserie. E.e.a. kan je vandaag (straks) normaal lezen op autosport.be . |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Klopt niet echt Mark.
Je hebt als inrichter en / of omloopeigenaar ondanks alles ook verantwoordelijkheden. Maar de grens ligt erg onduidelijk in welk geval wat en hoe. Iedereen, zelfs bvb pretparken, plaatsen de "op eigen risiko" slogan in de hoop dat de meeste bezoekers het dan maar op eigen kap nemen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|