![]() |
|
|
||||
|
||||
De thuisblijvers kunnen hier ook nog eens nagenieten van de foto's getrokken door mijne maat Davy (Wheelin75):
http://davy.jocstone.be/ Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zit nog altijd een beetje te wachten op een goeie overzichtsfoto van de zaal.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() "ne goeie plekker is een geduldige mens", dus ik kan wachten. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() @ Vinnie; Proficiat, prachtige beurs, ik kom volgend jaar zeker terug ![]() Grtzzzzzzz Nismo ![]() Last edited by Nismo; 14-03-2006 at 23:15. |
|
||||
|
||||
Aha Vinnie is mede-organisator of zo? Wel, echt geslaagd hoor! Ik kom ok zeker terug. Misschien met wat familie mee of zelfs als lid van De Paddock goes... LOL
Ik heb trouwens aan het wegrestaurant een aantal wagens zien staan. Die waren aan het wachten op anderen. Misschien ook mensen die daarheen gingen en daar afspraken om mooi in de rij aan te sluiten?? |
|
|||
|
|||
we moeten zeker genoeg mannen kunnen samenkrijgen hé, als dat niet lukt pakken we onze vrouwen mee!
BTW Loeten: die ascona 400 op 1/24 is een omgebouwde burago, vlot te vinden op ebay... |
|
||||
|
||||
Aja? Thanks Kristof ! Het is dan waarschijnlijk een metalen versie? Niet dat dit erg is hoor. Dat is eens wat anders dan al dat plastiek...
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Vond het een mooie beurs.
Nieuwe dingen gezien en best wel wat verkopers ook. Dikke proficiat aan de organisators. |
|
||||
|
||||
Hier zijn nog een paar (honderd) foto's te bekijken van de beurs.
![]() Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
Foto's On The Road 2006.
Hallo iedereen;
Op onze website staan reeds enkele foto's van de modelbouwbeurs van On the Road 2006,er volgen er nog meer later.En nogmaals bedankt ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Greetz Vinnie. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Volgend jaar doe ik nog eens een poging. ![]() |