|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Is mischien off-topic maar hier heb ik veel detail foto's van Subaru tijdens mijn bezoek aan prodrive .
http://www.imagestation.com/album/pi...?id=2089618485 http://www.imagestation.com/album/pi...?id=2089655844 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb in de scrapbox wel twee glaasjes gevonden die ervoor door kunnen. Er zitten ook zulke lijntjes op wat ik waarschijnlijk niet ga hebben bij die epoxylijm? De glaasjes zijn afkomstig uit de safariverstralers van de Celica. Ze zijn wel wat te groot: 6 mm ipv 5 mm dus dat wordt schuren denk ik... Als dit klaar is, volgen nog twee decals en is ie klaar. Ik twijfel om hem in te schrijven in Bissegem. Ik heb de deelnemende wagens daar vorig jaar gezien en dacht toen al van volgend jaar......
|
||||
|
||||
De betere modelbouwwinkel heeft dit, en de doe-het-zelf-zaak zeker.
|
|
||||
|
||||
Ok dan ga ik me dat zeker eens aanschaffen.
Voor deze wagen heb ik het dan toch niet nodig. Ik heb daarnet even doorheen mijn kits gesnord en ik had enkele kandidaten: een Lancia Delta van Protar (glaasjes veeeeeeeel te dik), een Mitsubishe Lancer ("glaasjes" waren niet doorzichtig), een Toyota Celica ST205 (de glaasjes waren schuin) en een Triumph TR7 (perfect). Ik ga deze laatste toch met de lichten dicht bouwen. Met de lichten open vind ik immers niet erg super... Allez, als het sneeuwen straks ophoudt, hoop ik om wat buitenfoto's te maken...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Neej hoor, in West-Vlaanderen sneeuwt het. Niet dat er veel blijft liggen hoor, alleen een beetje in de aarde... Niets om mee te spelen maar ik kan geen deftige foto's maken zo.
|
||||
|
||||
Ondertussen is deze dan ook al een tijdje klaar. Eindfoto's zijn nu eindelijk voor elkaar en die kun je hier vinden. Enkel een snoepertje hieronder van de aangepaste lichten:
Misschien had ik deze moeten inschrijven voor de wedstrijd te Bissegem. Achteraf gezien heb ik er wel wat spijt van want het is tot nu toe de best gelukte wagen die ik gemaakt heb...
|