![]() |
|
|
|||
|
|||
Het zou wel geestig zijn als iemand filmpjes had van binnen in de auto ......
Dat was toch wel een weer om over aan je kleinkinderen te vertellen zekers ![]() |
|
||||
|
||||
een beetje te vergelijken met Francorchamps de 29e oktober
|
|
|||
|
|||
Idd, Francorchamps ben ik toen ook geweest om enkele rondjes te rijden met de auto van een kameraad... was vergelijkbaar...
@Guntha... heb je toevallig foto's van mijn Porsche? Je mag ze altijd mailen naar info@autosdekens.be |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
De zwarte met oranje striping, maar dan nu zonder de "Bon Gou" reclame...
![]() |
|
||||
|
||||
Schoon voitureke!
![]() |
|
||||
|
||||
sorry daar heb ik blijkbaar geen van.
![]() |
|
|||
|
|||
@ Guntha :
geen van de 155 ? |
|
||||
|
||||
Daarvoor kwam ik naar ginder even, gedag zeggen en foto's nemen. Ik heb er maar ja de regen heeft alles verpest. Ben ze nu op internet aan het zetten zal later deze avond een link posten.
Edit: link http://www.flickr.com/photos/7747394@N08/ Last edited by guntha; 06-12-2007 at 20:36. |
|
|||
|
|||
heb ze gezien .
Zonde hé . Sommige zijn bijna ok. zoals die uitkomen pits tof was van compositie. het was in elk geval de moeite van het proberen hé. ![]() die van de Capri blijf ik trouwens leuk vinden. |
|
||||
|
||||
ik heb wat fotos gekregen van een kameraad die mee was geweest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
en nog wa...
![]() ![]() ![]() en dan een deel van de fotos van onze pa en mijn 205ke ![]()
|
||||
|
||||
![]() die bmw op de achtergrond heeft de dag ook niet overleefd dacht k... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() grtz hopelijk sommigen blij kunnen maken ![]()
|
||||
|
||||
Dank U voor de fotos !
![]() Heeft iemand fotos van de n°105 (Geel Clio Cup) zaterdag en/of n°106 (Rood Porsche 911) zondag ? ? Voorbeeld 105 ![]() Voorbeeld 106 ![]() Dank U ![]() RS ps: JDporsche, ik wil de zelfde in alle mijn droom ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
heb er nog eentje waar we met ons tweeen opstaan
![]() ![]()
|
|