|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Misschien niet, maar als je de aftermarket exemplaren en goed "inmikt" moet je misschien zelfs niets overschilderen. Je kan de decals wellicht gewoon bedekken. Maar dat is iets wat je het best zelf kan inschatten tijdens de montage ervan.
|
|
|||
|
|||
hallo
Wat is dat toch met modelbouwers. (allemaal in het gips ) Ik ben zelf herstellende van een voet-operatie. ( p.s. ik zat 6 weken met een roze gips, ik mocht kiezen van kleur en had roze genomen. Inderdaad mijn eigen mee gekloot natuurlijk. back to the model : Dat ziet er zeer netjes uit. Ik zou voor stellen eens je in domnio bent de studio 27 gordeltjes te nemen. In die set zitter er van 1/24 en 1/20 . Dus je eerst kijken dan als je er gaat geraken met de 1/24 anders neem je gewoon de 1/20 gordels. Veel beterschap toegewenst.
|
||||
|
||||
Verdorie , ik heb hier al een hele boel modelbouw winkels gedaan en geen 1 die BMF of gordels heeft liggen of wil bestellen...
Vandaag ben ik de body en de deuren aan het vernissen ... foto's volgen. |
|
|||
|
|||
Al gedacht aan domino ?
|
||||
|
||||
dat is wel niet bij de deur hé... en ik zit in de gips , remember?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb het al meerdere keren gedaan, en het werkt gelijk een fluitje van een cent.
|
||||
|
||||
Quote:
Kan iemand mij helpen? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Bedankt Guido , is besteld...
|
|
||||
|
||||
Nu ik aan het wachten ben achter allerlei bestellingen voor mijn model (BMF , gordeltjes , alu wielen,plastieke bekabelingen, ...) , heb ik de body voorzien van een laagje vernis. Vingers kruisen dan maar dat alles goed komt
De deuren , capote en koffer zijn al vernist en zien er zeer goed uit ondertussen heb ik de zetels terug uitgehaald , en ben ik bezig deze terug aan het overschilderen om de decals te doen verdwijnen. De foto's volgen uiteraard... |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Blinkt ie of blinkt ie ???
|
||||
|
||||
De body is vanbinnen helemaal met X18 geschilderd en de achterlicten heb ik ook al gemonteerd. De lichten zijn voorzien van een fijn boordje X11 om het effect beter te laten uitkomen en omdat het gewoon zo hoort natuurlijk
Dan zit ik met een groot probleem Wanneer ik de body op het onderstel zet , dan past die niet helemaal, zo verdwijnt het kader niet onder de carroserie... Ik heb het omkadert... Iemand een suggestie? En welke superlijm gebruik ik hier het best zonder sporen na te laten? Alvast bedankt jongens! |
|
||||
|
||||
Vandaag ben ik naar Domino gereden om er wat inkopen te doen. Ik was wel vergeten dat er een inventaris was t.e.m. vandaag... Toch waren ze zo vriendelijk mij te helpen daar ik helemaal van de kust kwam
Dus ik heb er de gordelsetjes van Studio 27 , BMF , kabeltjes , enz... Wanneer ik thuis kwam kon ik niet wachten om de gordels te passen. Dit had ik nog nooit gedaan en ik heb wel wat geprutst maar alles is nog goed gekomen ... denk ik . Enkel heb ik mij de bedenkingen dat de sluitingen niet helemaal kloppen |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|